Vraag

Slecht signaal met Samsung S6 Edge

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Slecht signaal met dit toestel. Wie nog meer?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat hoort niet 😞

Hoe oud is je SIMkaart? Heb je al eens een andere SIMkaart in je toestel geprobeerd? (Er zit geen SIMlock op)
Samsung reparatie center geweest fabriek software geplaatst en als hun niets vinden kunnen ze mij niet verder helpen en als hun toestel opsturen dan vervangen ze alleen maar de software volgens reparatie center en heb daarvoor al eens nieuwe simkaart gehad.
Heel vaak krijg ik dan zo een rondje met streepje schuin er door heen dat signaal weg is. Kan tijdje goed gaan en dan begint het plotseling weer op plekken waar het normaal wel werkt en ik vermijdt al updaten en zo.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vow,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Wat balen dat je geen goed signaal hebt met je toestel! Heb je dit op één locatie of heb je hier overal last van? Ik heb even in het systeem gekeken en je hebt geen oude simkaart. Zou je verder eens je simkaart in een ander toestel kunnen proberen, heb je dan wel goed bereik? En een andere simkaart in jouw toestel? Op deze manier kunnen we uitsluiten of het mogelijk aan je toestel of simkaart ligt. Als je geen ander toestel hebt liggen, dan kun je altijd even langs de T-Mobile Shop gaan. Daar hebben ze genoeg toestellen liggen om te testen.

Ik zie dat je je abonnement bij The Phonehous hebt afgesloten. Heb je bij dit abonnement ook dit toestel genomen? Als blijkt dat er toch een reparatie nodig is, dan kun je met deze dealer contact opnemen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Goedendag

Ook al geprobeerd, is alleen 3 G Samsung S3, werkt prima.

Maar logisch dat 4 G ook moet werken.

Na nieuwe software niet zo lang geleden leek het in de eerste instantie beter te gaan maar begint de laatste 2 weken weer meer signaalverlies te krijgen. Zwaar irritant voor zo een duur toestel met volgens t-mobile volledige 4 G dekking.
Ook als je tijdens rijles net een belangrijk telefoongesprek voert dat dan de verbinding wegvalt.

Voor de rest heb ik alle opties al geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vow,

Wat vreemd dat je dit probleem blijft ervaren! De dekking zou namelijk goed moeten zijn in jouw regio. Het lijkt erop dat het probleem bij je toestel ligt. Ik wil je dan ook netals Thalina adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden bij The Phonehouse.

Laat je ons weten of het lukt?

Reageer