Vraag

Slechte belverbinding sinds S5 neo

• 7 januari 2016
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds december mijn nieuwe S5 neo maar het bellen is een probleem.
Ben niet verstaanbaar, en val steeds weg. Met de S4 mini had ik nergens last van....
Hoe is dit op te lossen?

4 reacties

Reputatie 6
Hallo,

Ik heb sinds december mijn nieuwe S5 neo maar het bellen is een probleem.
Ben niet verstaanbaar, en val steeds weg. Met de S4 mini had ik nergens last van....
Hoe is dit op te lossen?

Hoi Marielle,

Het is natuurlijk moeilijk te zeggen waar dit aan ligt. Als jij altijd goed bereik en geluid hebt gehad bij je S4 mini en nu niet meer met je nieuwe toestel, dan lijkt het me aan het toestel te liggen.

Wanneer je de S4 mini weer gebruikt is het geluid dan beter? Wellicht heeft deze een net iets sterkere antenne waardoor het bereik beter is, waardoor je weer betere kwaliteit hebt.

Als je dat eens wilt proberen?!

Succes en let us know!
De S4 mini heb ik niet meer. Iemand vertelde me dat ik ws een verouderde simkaart heb?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marielle,

Ik snap dat je flink baalt nu je nieuwe toestel het niet goed lijkt te doen! :S

Heb je alleen problemen met bellen? Of merk je ook problemen met internetten en sms'en? Heb je toevallig de mogelijkheid om jouw simkaart eens in een ander toestel te proberen? Op die manier kunnen we er achter komen of het probleem bij je simkaart of bij je toestel ligt. Je hebt namelijk geen verouderde simkaart. Heb je hem misschien geknipt? Daardoor kun je de chip namelijk beschadigen, wat er voor kan zorgen dat je netwerkverbinding niet goed is.

Ik ben benieuwd naar je reactie Marielle! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Gebruik je toevallig een hoesje?

Reageer