Beantwoord

Slechte Samsung s6 geen service vanuit winkel, repair of klantenservice

• 18 juni 2016
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Toestel opgestuurd met klacht geen videobellen meer en snellader werkt niet meer ( gaf aan duurt 6,5 uur ) alles gedaan zoals verteld. Hard reset updaten etc. Ter repair geweest is alleen naar het oplaadprobleem gekeken. Toestel terug na 2 weken weggeweest. Terug gekregen en eigenlijk alleen maar meer problemen. Geeft steeds aan sluit originele lader aan. Beeld 2 x volledig op zwart gesprongen met klein wit kruisje rechts onderin en de optie vingerafdruk vergrendeling staat ingesteld maar doet ie gewoon helemaal niet. Kan hem zo ontgrendelen zonder vingerafdruk. Gebeld met klantenservice en die raadt aan toestel weer op te sturen. ik ga met 1,5 week voor 3 weken met vakantie en ben dan 1 week terug en dan weer 3 weken weg dus zou betekenen dat ik de hele zomer zonder telefoon zit. Toestel is nog geen half jaar oud en gewoon verzekerd maar heb nog nooit zo slecht toestel gehad met zoveel kuren.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 juni 2016, 17:47

Hoi Larissa,

Wat balen zeg! Dit is zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Ik kan me voorstellen dat je niet de hele zomer zonder toestel wilt zitten. Om deze problemen op te lossen zal je jouw toestel toch ter reparatie aan moeten bieden. Je hebt tegenwoordig ook de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief een smartphone aan te schaffen in één van onze T-Mobile Shops. Dit kan alleen wanneer je jouw toestel ter reparatie aanbiedt.

Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Wel gaaf dat je lekker op vakantie gaat. Waar ga je heen als ik vragen mag? :8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Larissa,

Wat balen zeg! Dit is zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Ik kan me voorstellen dat je niet de hele zomer zonder toestel wilt zitten. Om deze problemen op te lossen zal je jouw toestel toch ter reparatie aan moeten bieden. Je hebt tegenwoordig ook de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief een smartphone aan te schaffen in één van onze T-Mobile Shops. Dit kan alleen wanneer je jouw toestel ter reparatie aanbiedt.

Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Wel gaaf dat je lekker op vakantie gaat. Waar ga je heen als ik vragen mag? :8
Reputatie 7
Badge +9
Videobellen is door Samsung Nederland uit de firmware gehaald.

Het zwarte beeld met wit kruisje is de Gear VR modus.
Dit wordt veroorzaakt door een aantal dingen: Niet eerst naar het hoofdmenu gegaan voor je hem uit de Gear VR haalde, stof in de USB poort, en de GEAR VR manager update die blijft proberen te installeren.

Gezien het feit dat je ook steeds de melding krijg over de originele lader, zou ik je adviseren even voorzichtig met een sateprikker of tandenstoker de USBpoort schoon te maken. Vergeet niet ónder de pin schoon te maken.

Reageer