Beantwoord

Sluitertijd Mini S3

• 11 juli 2013
  • 6 reacties
  • 545 Bekeken

Goedendag,

De sluitingstijd van de camera van de S3 mini is enorm traag. Als ik bijv een foto van mijn zoontje wil maken is HET moment al voorbij. Heeft iemand tips/apps om dat te wijzigen?

Ik hoor het dan graag!
icon

Beste antwoord door ShadowLea 22 augustus 2013, 12:41

Waar staat de ISO op? Hoe hoger het getal, des te korter de sluitertijd (maar des te slechter de fotos).

1.5 seconden (tussen het drukken van de ontspanner en het nemen van de foto) is de gemiddelde snelheid van de sluiter op de S3 Mini. Het is en blijft een 1Ghz DualCore.

Er zijn wel andere apps die wat beter geoptimaliseerd zijn, zoals bovengenoemd Fast Burst.
Bekijk origineel

6 reacties

@ Kazizie

http://www.youtube.com/watch?v=__aH2vdNXiM&hd=1
Reputatie 5
@Kazizie van welke modus maak je gebruik? Heeft het in gebruik nemen van een andere modus geen gunstige invloed op de sluitertijd? 🙂
Kijk eens op google play en dan fast burst camera:-)
Ik heb de modus op "één opname" staan. Ik heb ook wat anders geprobeerd, doorlopend, maar idem dito....

@ronp; is dat een app voor een snellere camera? Ik ben echt een leek op dt gebied!
Idd een app via googleplay te downloaden is gratis en werkt echt goed knop in gedrukt houden en schieten die foto's
Reputatie 7
Badge +9
Waar staat de ISO op? Hoe hoger het getal, des te korter de sluitertijd (maar des te slechter de fotos).

1.5 seconden (tussen het drukken van de ontspanner en het nemen van de foto) is de gemiddelde snelheid van de sluiter op de S3 Mini. Het is en blijft een 1Ghz DualCore.

Er zijn wel andere apps die wat beter geoptimaliseerd zijn, zoals bovengenoemd Fast Burst.

Reageer