Beantwoord

Smartwatch ipv nieuwe smartphone.

• 14 januari 2020
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

Binnenkort loopt mijn abonnement af en ik zou deze kunnen verlengen met een nieuwe smartphone.

Echter, mijn huidige smartphone is 2 jaar oud en werkt nog steeds perfect. Ik zou graag mijn abonnement verlengen en in plaats van een nieuwe Samsung smartphone, een Samsung smartwatch met een vergelijkbare waarde aanschaffen waarbij mijn abonnementstermijn enigszins gelijk blijft. 

Als er meerdere klanten hiervoor zouden zijn, zou dit voor T-Mobile een prachtige actie zijn.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 januari 2020, 12:53

T-mobile is een telecom provider. Smartwatch is een accessoire bij een toestel, maar er zijn wel genoeg andere websites die je per maand laten betalen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

T-mobile is een telecom provider. Smartwatch is een accessoire bij een toestel, maar er zijn wel genoeg andere websites die je per maand laten betalen.

Hallo Waqqas, dank voor de snelle reactie. Bedoel je met andere websites winkels als Bol en Wehkamp of bedoelt u andere providers? En T-Mobile is toch ook verkoper voor Samsung. Zij zouden op deze manier, vele klanten met een goed werkend toestel, toch een smartwatch met een vergelijkbare waarde kunnen verkopen. Samsung blij, klant blij.

Reputatie 7
Badge +13

Ik bedoel inderdaad bij winkels zoals Wehkamp. Maar wie weet wat er gaat gebeuren, persoonlijk vind ik het niet passen bij T-Mobile.

Verlengen met een sim only is ook niet slecht 👍 ik heb ook een goedwerkende toestel met sim only.

Reageer