Sms berichten Samsung S8.

• 25 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 3862 Bekeken

Heeft nog iemand problemen met het volgende. Ik krijg geen melding ( pop-up of geluid ) als mijn S8 beeldscherm in vergrendel modus is. Als ik dan op het beginscherm kijk, zie ik op de app " berichten " de cijfer 1 staan. Dus dan zie ik pas dat ik een sms ontvangen heb. Als ik een sms ontvang als de S8 ontgrendeld is, dan zie ik heel even een pop-up venster en een envelopje in beeld. In minder dan 1 seconde zijn die echter weer verdwenen. Ik heb alle instellingen nagekeken ( denk ik dan ) maar ik kom er maar niet achter, waarom ik niet gewoon een melding met geluid, notificatie op de balk en een knipperend lampje. Ik ontvang nu zolang sms via Messenger, maar het irriteert me dat ik er niet achter kom wat het probleem is. Ik hoop dat iemand hier de oplossing weet. Alvast Bedankt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je eens kijken onder Instellingen > Alle Apps > Berichten > Notificaties.

Staan deze aan, en staat Op Vergrendelscherm op Toon Inhoud?
Hoi ShadowLea,

Alle instellingen op mijn S8 waren stonden goed ingesteld. Eerst waren het alleen de sms berichten, waar ik geen meldingen meer van kreeg, maar daarna ook geen berichten meer via Wordfeud en gisteren opeens via Whatsapp geen medingen meer. Na lang zoeken, zag ik wat vreemde dingen in een Security cleaner App. Ik heb deze verwijdert en tot mijn grote vreugde, ontvang ik nu weer alle meldingen.

Bedankt voor je hulp 🍀
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mous,

Tof dat het is opgelost! 😃

Reageer