Beantwoord

SMS gesprek terughalen

• 8 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 1452 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Weet iemand of je een verwijderd sms gesprek terug kunt halen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 augustus 2019, 10:36

Hoi Mar60,

Naar mijn weten is dat niet mogelijk via de instellingen van de telefoon zelf, jammer genoeg. Ik heb wel direct met je meegezocht en kwam bijvoorbeeld dit artikel tegen, waarin nog wat andere opties worden genoemd. Ik weet natuurlijk niet precies of dat wel werkt, maar je zou er eens naar kunnen kijken. :D

Succes! En mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mar60

Wij slaan deze gegevens niet op en dus kunnen wij je niet verder helpen. Hoe bereid ik ook zou zijn. Ik hoop dat een andere oplossing vindt! 🙂
Ik heb het artikel gelezen en vind het beveiligingsrisico te groot om het via de genoemde software te proberen. Wel wordt als eerste de optie genoemd om contact op te nemen met mijn provider om te kijken of er op de server nog iets staat. Is de provider daar toe bereid?
Dank je Jaimy. Ik ga proberen het via zo'n app.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mar60,

Naar mijn weten is dat niet mogelijk via de instellingen van de telefoon zelf, jammer genoeg. Ik heb wel direct met je meegezocht en kwam bijvoorbeeld dit artikel tegen, waarin nog wat andere opties worden genoemd. Ik weet natuurlijk niet precies of dat wel werkt, maar je zou er eens naar kunnen kijken. :D

Succes! En mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer