Vraag

Smsjes komen niet aan bij enkel 1 contactpersoon

Ik weet niet of ik nu in het juiste forum zit, en of er uberhaubt al een forum over bestaat ( zit op mijn werk dus het moet allemaal snel snel snel) ...

Ik heb een samsung galaxy S2, mijn vriend ook alleen is zijn telefoon gesneuveld, nu heeft hij tijdelijk een samsung uit de oertijd waar je alleen mee kan smssen en bellen. Een week lang ging dit goed maar sinds zondag avond krijgt hij mijn smsjes niet meer binnen. Ik krijg zijn smsjes wel gewoon binnen.

Heb gister een aantal mensen een smsje gestuurd om het even te testen. Zij ontvangen mijn sms wel. Hij ontvangt ook smsjes van iedereen, behalve van mij. Met de instellingen heb ik niets gedaan, mijn smsjes worden gewoon verzonden zonder dat ik een foutmelding krijg, heb mijn tel al eens aan en uit gezet, simkaart er uit gehaald.. maar voor alsnog is het probleem niet opgelost.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

8 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vreemd dat jou Smsjes niet meer aankomen bij je vriend :(
Zouden jullie beide eens een batterij pull willen uitvoeren?  (Batterij uit toestel terwijl hij aan is)

Zouden jullie beide eens een batterij pull willen uitvoeren? (Batterij uit toestel terwijl hij aan is)

Hallo Dave,

De batterij pull heeft geen resultaat opgeleverd. Ik kwam op internet meerdere forums tegen met het zelfde probleem, die personen hebben contact gezocht met de klantenservice. Ook ik heb dat gedaan vanmorgen. Er was niets geks te zien in mijn instellingen enz.. Blijf het een raar verhaal vinden...  Toch bedankt voor de tip.
Reputatie 5

Zouden jullie beide eens een batterij pull willen uitvoeren? (Batterij uit toestel terwijl hij aan is)

Hallo Dave,

De batterij pull heeft geen resultaat opgeleverd. Ik kwam op internet meerdere forums tegen met het zelfde probleem, die personen hebben contact gezocht met de klantenservice. Ook ik heb dat gedaan vanmorgen. Er was niets geks te zien in mijn instellingen enz.. Blijf het een raar verhaal vinden...  Toch bedankt voor de tip.

Sannnne... hebben jullie beiden een T-Mobile abonnement?
Sannnne... hebben jullie beiden een T-Mobile abonnement?

Ja Edro, dat hebben wij:). Plus dat ik nog niet over mijn tegoed heen ben. Naast mijn standaard minuten/smsjes staat hij ook nog eens in mijn family pakket daarmee krijg je 1000 smsjes volgens mij, dus daar ben ik al helemaal niet overheen. Hij ontvangt smsjes van collega's, vrienden, famillie, maar niet van mij. Ik krijg smsjes van iedereen en zij ook van mij. Ik heb een samsung S2 en hij heeft op dit moment een heel oud toestel, ook van samsung volgens mij. Aan die instellingen kan je toch niet veel doen lijkt mij. Ook hij gaat straks even de klantenservice bellen....
Reputatie 4
@Sannnnne

Heeft je vriend geprobeerd om het simkaartje in een ander toestel te zetten? Alleen zo kom je er achter of het een simkaart of netwerk of toestel probleem is. Ik zie graag een bericht tegemoet want dit lijkt mij erg vervelend.
Gaat hij zo proberen. maar het is toch raar dat alles verstuurd en ontvangen wordt, behalve mijn smsjes?( mijn smsjes worden volgens mijn tel verstuurd maar hij ontvangt niets. ik ontvang van hem alles..). hij ontvangt verder alles van iedereen dus zijn telefoon kan het denk ik niet zijn... ?
Reputatie 2
het gebeurt wel vake soms komen ook pas na een paar dagen of een week aan en dat is heel vervelend ,alsik iemand vlug wil bereiken dan bel ik die gene
Ook wanneer hij zijn sim in een andere telefoon stopt krijgt hij niks binnen..

Reageer