Beantwoord

Snel opladen werkt niet

• 20 april 2017
  • 2 reacties
  • 3853 Bekeken

Mijn telefoon laadt niet meer (snel) op. Ik heb een originele snellader, maar als hij oplaadt, dat geeft hij aan via kabel. Soms laad hij helemaal niet op. Vanmiddag een nieuwe, originele snellader gekocht, maar helaas, ook nu werkt de snellader niet. Mijn telefoon staat vaak op stil en nu krijg ik aldoor een melding; uw telefoon staat op stil, straks mist u belangrijke oproepen, dit kreeg ik nooit, maar sinds 2 weken, krijg ik aldoor deze melding! Wat kunnen jullie hieraan doen?! Ik vind het erg vervelend, dat mijn telefoon, niet snel, oplaadt, maar heel traag. Ik heb niks veranderd aan mijn instellingen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 21 april 2017, 12:17

Hoi Sonja72, welkom op het klantenforum.

Je hebt in dit topic tips gehad, heb je die al gezien?

Het is tegen de huisregels van het forum om je probleem op meerdere plekken aan te geven, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Dit topic gaat op slot. Je kunt blijven posten over dit probleem in het gelinkte topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Iemand tips of een idee, waar het aan kan liggen?
Hoi Sonja72, welkom op het klantenforum.

Je hebt in dit topic tips gehad, heb je die al gezien?

Het is tegen de huisregels van het forum om je probleem op meerdere plekken aan te geven, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Dit topic gaat op slot. Je kunt blijven posten over dit probleem in het gelinkte topic.