Vraag

snelkoppeling verdwenen, nieuwe maken?

• 1 september 2019
  • 1 reactie
  • 472 Bekeken

Ik heb op een of andere manier mijn snelkoppeling van berichten verwijderd. Die was van samsung. Er stond er nog 1 op, met dezelfde naam.
Nadat die weg was, vroeg dus de 2e berichten app of ik berichten als standaard in wilde stellen. Dat is die toch? Dacht ik. Maar die geeft geen melding(geluid) dat sms is bezorgd.
Kon hem niet terug vinden onder samsung ook. Onder google staan er ook meerdere, die kan ik zo kopieren. Kon hem ook niet vinden onder alle andere widgets/snelkoppelingen. Als er een sms binnen kwam vroeg de ene berichten app om sla standaard ingesteld te worden. En bij volgende sms vroeg de ander dit weer. De app werkte dan wel.
Via filemanager de map android/data/com.samsung.android.messaging/ gevonden. Er staan veel mappen van samsung, maar niet 1 bestand, dus kan ook geen snelkoppeling maken naar de executable. Weet ook niet hoe dat zou moeten. Bij samsung kon ik nieuwe berichten service kopen. Iemand een echte oplossing?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Peet,

Ik heb zelf geen Samsung, dus het is lastig met jou meekijken... Ik ga eens even vragen aan onze Superusers of zij een idee hebben! Samen komen we er vast uit!

Reageer