Beantwoord

Spam pop-ups in chrome

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 558 Bekeken

Reputatie 1
Hallo. Ik heb mijn S7 Edge terug na reparatie. Na het installeren en herstellen wordt ik helemaal gek van de reclame pop-ups en scam als ik mijn Chrome browser open heb staan. Drie keer terug naar fabrieksinstellingen, sd-kaart verwijderd, Chrome uitgeschakeld, browse geschiedenis gewist en het blijft maar terugkomen. Trillen, meldingen, ze zijn alleen te stoppen door opnieuw op te starten. Telefoon is zo niet te gebruiken. HELLUP!!!!
icon

Beste antwoord door Fredek 6 augustus 2016, 08:30

Beste Koen, bedankt voor je reactie. Malwarebytes vindt geen infecties helaas. Ik heb Chrome weer uitgeschakeld en daarmee blijft het tot nu toe weg.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Fredek.

Kun je chrome weer even inschakelen en in datzelfde venster klikken op 'cache legen', 'data wissen' en daarna 'geforceerd stoppen' ?
Reputatie 1
Beste Koen, bedankt voor je reactie. Malwarebytes vindt geen infecties helaas. Ik heb Chrome weer uitgeschakeld en daarmee blijft het tot nu toe weg.
Reputatie 6
Hoi Fredek,

Hardnekkig iets heb je op je telefoon, vervelend!

Je zou eens kunnen scannen met Malwarebytes, een van de betere scanners voor malware. Wellicht dat het probleem daarna verholpen is.

Succes!

Reageer