Beantwoord

Spam via Google op Samsung

• 22 juli 2017
  • 3 reacties
  • 4436 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik ben doof en ik ben wanhopig dat ik vanaf gisteravond irritant spam krijg als ik op internet opstart.
Mijn vriend ( Iamsterdam of Pierre ) helpt mij en komt hij niet uit.
Ik heb Samsung galaxy S6 Edge net als Pierre
Hij dacht eerst aan chache legen maar hij kan de instellingen niet vinden.
Weet er iemand hoe die irritant reclame of spam definitief weg kan wissen ?
Hierbij sluit ik 2 foto in om laten zien . ik druk alleen onderste knop om alles af te sluiten maar daarna start ik internet weer op, krijg die melding weer.
mijn mobiel is ruim 1 maand oud..
icon

Beste antwoord door David 22 juli 2017, 16:20

Hoi vriend van Pierre!

Het lijkt erop alsof je een beschadigde site of app hebt bezocht of geïnstalleerd. We hebben dit soort meldingen wel vaker gezien en in dit topic wordt een aantal suggesties gegeven. Kijk vooral eerst even naar de suggesties van onze Klantexpert Kaassausje, die helpen heel goed!

We horen graag of het opgelost is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi vriend van Pierre!

Het lijkt erop alsof je een beschadigde site of app hebt bezocht of geïnstalleerd. We hebben dit soort meldingen wel vaker gezien en in dit topic wordt een aantal suggesties gegeven. Kijk vooral eerst even naar de suggesties van onze Klantexpert Kaassausje, die helpen heel goed!

We horen graag of het opgelost is!
Reputatie 3
Badge
Kaassausje : Ga naar instellingen --> accounts --> google --> advertenties en zet hier het vinkje bij 'afmelden voor op interesses gebaseerde advertenties'

Die van Kaassausje is ruim 2 jaar geleden op juni 2015 ..

Die laatst advertenties staat er niet op google account..

Henrieke ( vriend van Pierre )
Hoi Henrieke.

Zou je eens de browsegeschiedenis willen wissen in de browser die de pop-up op google geeft? (Dat werkt meestal maar tijdelijk.) Als je je browser opent staat er (waarschijnlijk) rechts bovenin een instellingen-tekentje, via die weg kun je op browsegeschiedenis wissen klikken, anders vind je het daar onder instellingen.

Je kunt ook de app malwarebytes downloaden en even laten draaien, wellicht zit er ergens troep in waardoor je die pop-up steeds krijgt. Dat kun je dan deïnstalleren om te kijken of dat het probleem al meteen oplost.

De cache van de app zelf kun je legen onder 'Instellingen - Applicatiebeheer -> hier even je browser opzoeken in de lijst'. Als je de browser aantikt staan er een paar opties, het kan zijn dat 'cache wissen' wordt aangeduid als 'buffer wissen' of legen i.p.v. wissen of iets dergelijks.

Kijk ook even of je onlangs een nieuwe app hebt geïnstalleerd, soms zit er troep in een app waardoor je random reclame krijgt.

Reageer