Beantwoord

Speaker van s6 haperen

Ik heb een probleem met mijn speaker als ik hem aan zet met praten was ideaal maar met de nieuwe s6 horen mense hapering speaker ik gebeld t mobile kan ik alleen vervangend toestel krijgen geen nieuwe dus probleem al vanaf ik hem kreeg vind ik slechte service
icon

Beste antwoord door Issam 26 maart 2016, 15:43

Hi hi Tommie67,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Erg vervelend dat je speaker niet goed werkt. Wat heb je al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Vind je het goed als een medewerker van Samsung je belt om naar dit probleem te kijken? Zou je dan kunnen aangeven op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent? Dan plannen wij een afspraak voor je in. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Lukt dit niet, dan heb je nog altijd om je toestel ter reparatie aan te bieden. Neem van tevoren wel eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Tommie67,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Erg vervelend dat je speaker niet goed werkt. Wat heb je al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Vind je het goed als een medewerker van Samsung je belt om naar dit probleem te kijken? Zou je dan kunnen aangeven op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent? Dan plannen wij een afspraak voor je in. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Lukt dit niet, dan heb je nog altijd om je toestel ter reparatie aan te bieden. Neem van tevoren wel eerst een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.
Ben in morgen altijd thuis tot 12 uur
Iedere dag dus alleen niet op vrijdag
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tommie,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb gelijk een afspraak voor vanmiddag/ vanavond voor je ingepland. Houd je telefoon bij je. Als je de mogelijkheid hebt om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te stoppen dan wil ik je vragen om dat te doen. Zo heb je jouw Galaxy S6 bij de hand en kan je makkelijker het menu in gaan tijdens het gesprek.

Laat ons weten hoe is gelopen en of het is opgelost.
mijn mobiel vandaag ter reperatie gebracht tja het geluidde speaker nog niet oke dus helaas weg mowten brengen
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tommie,

Heb je nog met één van de medewerkers van Samsung gesproken? Jammer dat het niet is opgelost!

Houd je ons op de hoogte? Ik ben ervan overtuigd dat je geluid na de reparatie weer helemaal goed functioneert. 😉

Reageer