Beantwoord

Speling in de usb ingang voor oplader


Ik heb mijn Samsung Galaxy s5 sinds maart 2015.
Nu is het klepje van de ingang van de ingang voor de lader al een tijdje geleden afgebroken.
De lader ging er vanaf het begin al heel moeilijk in en nu krijgt de telefoon af en toe stroom als hij aan de lader zit.
De lader moet absoluut niet bewegen anders laadt hij niet.
Ik heb zelf een bedrag bij aankoop betaald en betaal iedere maand ook voor mijn toestel. Valt dit onder garantie?
Of is het te repareren?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 november 2015, 09:26

Hoi Harmak, welkom op het forum.

De connector is sowieso te vervangen, of het onder de garantie valt is wat lastiger te zeggen. Als je het toestel ter reparatie aanbied bekijkt een reparateur van Dynafix het toestel en die zal beoordelen of het al dan niet onder de garantie valt. (Vergeet niet om een goede back-up te maken vóór je het toestel opstuurt, voor het geval ze je toestel resetten!) Hou er rekening mee dat als ze bepalen dat het 'door eigen schuld' is ontstaan, je sowieso onderzoekskosten kwijt bent als je niet akkoord gaat met de reparatiekosten. Je kunt een connector ook bij een andere zaak laten vervangen, echter ben je dan wel je volledige garantie kwijt.

Weet je voor zover genoeg? Als er iets niet duidelijk is of je hebt nu nog meer vragen gekregen, stel ze gerust. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Harmak, welkom op het forum.

De connector is sowieso te vervangen, of het onder de garantie valt is wat lastiger te zeggen. Als je het toestel ter reparatie aanbied bekijkt een reparateur van Dynafix het toestel en die zal beoordelen of het al dan niet onder de garantie valt. (Vergeet niet om een goede back-up te maken vóór je het toestel opstuurt, voor het geval ze je toestel resetten!) Hou er rekening mee dat als ze bepalen dat het 'door eigen schuld' is ontstaan, je sowieso onderzoekskosten kwijt bent als je niet akkoord gaat met de reparatiekosten. Je kunt een connector ook bij een andere zaak laten vervangen, echter ben je dan wel je volledige garantie kwijt.

Weet je voor zover genoeg? Als er iets niet duidelijk is of je hebt nu nog meer vragen gekregen, stel ze gerust. 🙂

Reageer