Beantwoord

spellingscontrole/aanpassing werkt niet naar behoren.

ik heb de Samsung S5 nu 1 jaar en had hiervoor een S3 die het super deed.
En dan bedoel ik aanpassen naar mijn taal/typ invoer.
ik ben nu een jaar verder en heb de telefoon al 3 x terug naar fabrieksinstellingen gezet en nog steeds herkent deze mijn schrijfstijl niet..:?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Issam 21 februari 2016, 15:17

Hoi hoi Christine,

Goed dat je dit bij je ons navraagt. We gaan graag met je op zoek naar een oplossing!

Om gebruik te kunnen maken van woordvoorspelling moet dit eerst inschakelen in de instellingen van je telefoon. Neem een kijkje op deze pagina om te controleren of je de juiste instellingen hebt.

Zou je daarnaast willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software versie? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Christine,

Goed dat je dit bij je ons navraagt. We gaan graag met je op zoek naar een oplossing!

Om gebruik te kunnen maken van woordvoorspelling moet dit eerst inschakelen in de instellingen van je telefoon. Neem een kijkje op deze pagina om te controleren of je de juiste instellingen hebt.

Zou je daarnaast willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software versie? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.
Thx Issam,

alles stond goed alleen leren van gmail en contacten niet!
we gaan het beleven.:D
Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christine,

Wat fijn dat de tips van Issam hebben geholpen! Mocht je alsnog problemen ervaren, laat het ons dan weten! 😳

Reageer