Beantwoord

Spraak error melding

Sinds vanochtend krijg ik vaak een rare melding van de applicatie Spraak

Spraak-
An unexpected server error occured. Please try again.
Ok.

Ik heb van alles geprobeert, telefoon aan en uit zetten en geforceert stoppen. Het heeft tot nu toe nog niets opgeleverd, ik krijg de melding nog steeds.

Hebben meerdere hier last van ?
Hoe kan ik dit weg krijgen ?
icon

Beste antwoord door emro 18 juni 2013, 23:40

Ik heb t ook sinds vandaag maar heb zover ik weet niets vlak ervoor geupdate 😞
Bekijk origineel

4 reacties

ik heb daar ook sinds vandaag last van. hoor ook graag hoe ik hier vanaf kom. wellicht iets te maken met update van de samsungapp die ik net daarvoor moest doen?
Ik heb precies dezelfde melding. Volgens mij sinds ik gister een push update heb gehad.
Ik heb t ook sinds vandaag maar heb zover ik weet niets vlak ervoor geupdate 😞
Reputatie 4
@ allen

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Mijn excuses voor de late reactie! Erg vervelend dat jullie deze foutmelding krijgen! Dit heeft te maken met de spraakherkenning functionaliteit op het toestel (dit gebeurd wanneer je twee keer op de home knop drukt). Ik zou daarom jullie willen vragen om het volgende uit te proberen:

Ga in je toestel naar: Settings (instellingen) > Application manager > en dan ga je naar 'All' (is 2 of 3 keer naar rechts sliden) > scroll naar beneden en zoek naar 'Voice Command'...> 'Clear Data' > 'Force Close'.

Als je de spraakherkenning helemaal uit wilt zetten dan kan je dit op de volgende manier doen:

Ga naar Settings (instellingen) > Language and input (taal en invoer) > zet de instellingen in het menu Speech (Spraak) op de door jou gewenste voorkeuren.

Laten jullie even weten of dit het probleem oplost? 🙂

Reageer