Beantwoord

Startscherm reset steeds

• 20 juli 2018
  • 3 reacties
  • 684 Bekeken

Hoi.
Na een systeem update van mijn samsung galaxy s3 reset nu elke keer mijn startscherm na opnieuw opstarten. Alleen een weather widget en de google balk blijft staan, maar de apps die ik op het startscherm plaats zijn dan steeds weg.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast dank
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 juli 2018, 15:14

Hoi Robstoter.

Heb je je toestel al teruggezet naar de fabrieksinstellingen? (Vergeet niet om eerst je gegevens te back-uppen.) Als bepaalde problemen ontstaan na een update, is een reset meestal de oplossing.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Robstoter.

Heb je je toestel al teruggezet naar de fabrieksinstellingen? (Vergeet niet om eerst je gegevens te back-uppen.) Als bepaalde problemen ontstaan na een update, is een reset meestal de oplossing.
Had ik ook aan zitten denken,maar is de update dan ook niet verdwenen en is het dan weer niet een kwestie van tijd dat die hem er weer automatisch opzet of je dwingt om de update uittevoeren met anders verlies van functies als consequenties? Dan betreft het een tijdelijke oplossing.
Had ik ook aan zitten denken,maar is de update dan ook niet verdwenen en is het dan weer niet een kwestie van tijd dat die hem er weer automatisch opzet of je dwingt om de update uittevoeren met anders verlies van functies als consequenties? Dan betreft het een tijdelijke oplossing.

Hoi Robstoter,

Als je je telefoon terug zet naar fabrieksinstellingen dan reset hij hem met de update. Dus dan kun je alles opnieuw instellen met de nieuwe update.

Consequentie is wel dat alles van je telefoon af is, ik raad je dus wel aan eerst een back-up te maken.

Groet,
Sander

Reageer