Beantwoord

[Statement] Accuprobleem Samsung Galaxy Note 7



Toon eerste reactie

207 reacties

Ik heb het sd kaartje al ontvangen afgelopen weekend. Vanmiddag geannuleerd en s7 edge besteld. Daar krijg je ook het sd kaartje bij. Dan heb ik er mooi 2..
Reputatie 6
Badge +13
Lees je nog wat verder staat dit er,

Note 7-compensatie

Samsung Benelux liet weten dat deze klanten toch op een compensatie kunnen rekenen. Uiteraard zal het aankoopbedrag teruggestort worden door de shop of provider waar het toestel aangeschaft is, maar er wordt nog meer gedaan. Samsung geeft alle 5000 klanten die een pre-order hebben geplaatst alsnog een microSD-kaart van 128GB. Dit om de geleden schade toch nog iets te compenseren.

.

Reputatie 1
Punt blijft dat er geen compensatie komt voor niet leveren, maar slechts de toegezegde compensatie voor het wachten alsnog word gegeven.
Chaymoaa schreef:

Ik heb het sd kaartje al ontvangen afgelopen weekend. Vanmiddag geannuleerd en s7 edge besteld. Daar krijg je ook het sd kaartje bij. Dan heb ik er mooi 2..



Kijk Mat... dat is iemand die wel begrijpt wat een extra gratis kaartje betekent... het zijn er zo 2... Niet dat je die beide in hetzelfde toestel gaat steken, maar het is meer dan 1. Doe iemand anders er een plezier mee of verrijk jezelf door het op marktplaats te verkopen.

Is het een geweldige compensatie? Nee niet echt, maar als je denkt dat ze beter moeten doen... Ga eens blaffen bij Samsung... Wie heeft er nu een toestel voor gehouden dat uiteindelijk niet geleverd zal gaan worden. Dat is toch echt wereldwijd maar 1 partij en al dat 'ik heb recht op compensatie'... Mensen zijn een beetje vergeten wat hun plichten zijn voor die zogenaamde rechten. Maar ach dat hoort er schijnbaar tegenwoordig bij, plus van mij mag je zo naar doen als je maar wil... Laat dat aandeel maar even goed kelderen, wordt er binnenkort weer eens met aandelen gespeeld.
Reputatie 4
Badge +7
Samsung Galaxy Note7Geüpdatet: woensdag 12 oktoberWij werken samen met autoriteiten om de recente meldingen omtrent de Galaxy Note7 te onderzoeken. Omdat de veiligheid van onze klanten de hoogste prioriteit heeft, hebben wij de wereldwijde verkoop en omruilactie van de Galaxy Note7 gestopt. Daaropvolgend hebben we de productie van het toestel permanent gestopt.Wij blijven nauw samenwerken met autoriteiten om alle noodzakelijke stappen te ondernemen om de situatie op te lossen. De Galaxy Note7 is niet geleverd aan Nederlandse consumenten. We adviseren consumenten die in het bezit zijn van een Galaxy Note7 uit het buitenland hun toestel niet meer te gebruiken, een back-up te maken van hun gegevens, het toestel uit te schakelen en contact op te nemen met de klantenservice van Samsung via 088-9090100.Alle Note7 gebruikers die hun toestel in het buitenland hebben gekocht of consumenten die een pre-order hebben geplaatst, bieden we de mogelijkheid het toestel om te ruilen voor een Galaxy S7 of S7 edge. Het verschil in prijs van de toestellen wordt terugbetaald. Er kan ook worden gekozen voor volledige terugbetaling. Pre-orderconsumenten kunnen hiervoor terecht bij de winkel waar zij hun Note7 besteld hebben.Alle consumenten die een pre-order hebben geplaatst, ontvangen een 128GB micro SD-kaartje.Wij vinden het bijzonder spijtig dat wij dit keer niet hebben kunnen voldoen aan de hoge standaarden die van Samsung worden verwacht. We bieden onze excuses aan voor het ongemak bij consumenten en partners die met vertrouwen hebben gewacht op de Galaxy Note7.Bij vragen kunnen consumenten contact opnemen met de Klantenservice van Samsung via 088-9090100.
Reputatie 4
Badge +7
Filmpje: https://youtu.be/0IVk8PsSgEI
Reputatie 4
Badge +7
Oorzaak problemen Note 7 bekend: https://www.instrumental.ai/blog/2016/12/1/aggressive-design-caused-samsung-galaxy-note-7-battery-explosions

Reageer