Beantwoord

Statusbalk scherm bovenin S8+

Reputatie 1
Badge
Hoi! Mijn statusbalk kan ik sinds vandaag niet meer naar beneden slepen als ik bijv een notificatie binnenkrijg of als ik de instellingen wil veranderen.
Ik kreeg vanmiddag een berichtnotificatie binnen van een Androidapp en sindsdien werkt het ineens niet meer. Bovendien werken bepaalde knoppen (zoals het tandwieltje rechtsboven) niet meer. Iets met het touch mechanisme?
Thanks alvast voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door ShadowLea 6 maart 2018, 19:17

Oh, schijnbaar heeft Samsung dat er recentelijk uit gehaald om gebruikers Secure Folder aan te smeren. 😞 Dat is balen, want dat was namelijk bij velen de enige oplossing tov een reparatie.

Dan ben ik bang dat een reparatie aanvraag de enige oplossing is.

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi picassootje.

Heb je je toestel al opnieuw opgestart? Werkt het dan nog niet? Zou je je toestel dan eens in de veilige modus op willen starten om te controleren of het dan wel werkt?
Reputatie 1
Badge
Hoi Kaassausje,
Thanks voor je reply.
Ik heb je instructies gevolgd.
Echter heeft het mijn probleem niet verholpen.
Reputatie 7
Badge +9
Het werkt in veilige modus ook niet?
Is dit begonnen na een update, toevallig?
Reputatie 1
Badge
Hoi ShadowLea,
Nee het werkt niet. Ik heb het een aantal keer geprobeerd.

Ik kreeg een melding van een app binnen gistermiddag. Ik wilde de melding boven in het scherm naar beneden slepen, dat leek te lukken, maar ineens bleef hij vast zitten bovenin.
Reputatie 7
Badge +9
Kun je via het menu eens wisselen naar een Gast Account, en daarna terug naar het Eigenaar Account?
Reputatie 1
Badge
Hoe doe ik dat? Ik heb bij mijn weten geen gast account. Thanks.
Reputatie 7
Badge +9
Oh, schijnbaar heeft Samsung dat er recentelijk uit gehaald om gebruikers Secure Folder aan te smeren. 😞 Dat is balen, want dat was namelijk bij velen de enige oplossing tov een reparatie.

Dan ben ik bang dat een reparatie aanvraag de enige oplossing is.

Reageer