Beantwoord

Steeds opnieuw opstarten van Sony Xperia X

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 1423 Bekeken

Hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn telefoon. Gisteren avond deed hij het nog prima, maar vannacht heeft hij een systeem update gehad en sindsdien start hij zichzelf continu opnieuw op. Ik kan niks doen en nu heeft hij het zo de hele tijd gedaan en ik heb de batterij leeg laten lopen.

Nu is hij weer vol en heb ik hem weer aangezet. Maar hij doet weer precies hetzelfde. Ik kan niks doen. De batterij zit vast in de telefoon, dus die kan ik er niet uithalen. Ook heb ik het geprobeerd zonder SD kaart en SIM kaart. Maar dat geeft geen verschil.

Wel heb ik mijn telefoon een aantal keren laten vallen. Maar hij doet dit nu pas na die ene update. Dus volgens mij zou dat vallen er niks mee te maken moeten hebben. Mijn telefoon is nu bijna 2 jaar oud. Het is een Sony Xperia X

Hopelijk kan iemand mij helpen.
icon

Beste antwoord door Sam- 13 maart 2018, 12:13

Hey Lisa,

Welkom bij de community!

Wat balen zeg, je telefoon moet gewoon aan blijven.. Anders heb je er natuurlijk niets aan. :8

In 9 van de 10 gevallen worden problemen die ontstaan na een software update opgelost door een fabrieksreset. Heb je dit toevallig al geprobeerd? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Voordat je een fabrieksreset uitvoert wil ik je vragen om eerst een volledige back-up te maken van je gegevens. Ik hoop dat je toestel nog herkend wordt door je computer of laptop ondanks dat deze uitvalt, want dan kan je gewoon een back-up maken van je gegevens.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Lisa, laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Lisa,

Welkom bij de community!

Wat balen zeg, je telefoon moet gewoon aan blijven.. Anders heb je er natuurlijk niets aan. :8

In 9 van de 10 gevallen worden problemen die ontstaan na een software update opgelost door een fabrieksreset. Heb je dit toevallig al geprobeerd? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Voordat je een fabrieksreset uitvoert wil ik je vragen om eerst een volledige back-up te maken van je gegevens. Ik hoop dat je toestel nog herkend wordt door je computer of laptop ondanks dat deze uitvalt, want dan kan je gewoon een back-up maken van je gegevens.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Lisa, laat je ons weten of het is gelukt?
Hallo,

Het is al opgelost. Ik heb met iemand van Tmobile gechat en die heeft mij een link gestuurd van Xperia. Dus hij start gewoon weer en ik heb gelukkig bijna al mijn bestanden ook nog gewoon. Maar nu heb ik een probleem met mijn camera.

Hierover heb ik een nieuw bericht geopend. Als u die misschien zou kunnen lezen? Misschien dat u mij daar wel mee kan helpen, want daar heb ik tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden helaas.
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn dat dit probleem is opgelost, Lisa!

Wel ontzettend balen dat een nieuw probleem is ontstaan, zeg. Ik zie inderdaad jouw topic en daar is ook al op gereageerd. :8

Reageer