Streep in Scherm Galaxy S7

• 21 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 1080 Bekeken

Ik zie neer mensen met problemen scherm s7 edg÷.
Bij mij loopt ook streep van boven tot beneden.
Niet laten vallen of zo.
Is dit garantie?
Heb ook zakelijk abonnement.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Hansje,

Oeh, dat is balen! Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben.

Sinds wanneer heb je hier al last van? Heb je jouw toestel bij ons aangeschaft? Wanneer er geen sprake is van val-, duw- of vochtschade dan kan je jouw toestel binnen de garantietermijn van 2 jaar gewoon aanbieden ter reparatie. Voordat je dit doet adviseren we je om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Check ook de video hieronder waarin Willem (kast) en ik (Inspector Gadget) uitleg geven over het reparatieproces. ;)

hallo,ik heb m al naar de winkel gebracht.
in ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hansje68,

Houd je ons op de hoogte hier? :8

Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Hey Hansje68,

Houd je ons op de hoogte hier? :8

Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Doe ik,bedankt.🆒
Reputatie 2
He Hansje68,

Hoe is het afgelopen? Ik heb een S7 waarbij de rechterzijde van het scherm helemaal bedekt wordt door groene strepen. Er is niets mee gebeurt, niet nat geworden. niets. Speciaal hoesje nog gekocht van Tech21 om hem te beschermen.:(
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jokerace,

Welkom op het forum!

Wat balen dat jouw S7 kuren heeft! Ik heb even gekeken en ik zie dat Hansje68 zijn toestel ter reparatie heeft aangeboden. Ik wil je adviseren om voordat je je toestel aanbiedt ter reparatie nog een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Houd je ons op de hoogte? Als je nog aanvullende vragen hebt, weet je ons te vinden!
Reputatie 2
Heb alle bekende "problemen en oplossingen" gecheckt en zover als mogelijk uitgevoerd.

Het lijkt echt een hardware probleem (connector ??)

Ik ga eerst even langs de t-mobile winkel. Gelukkig heb ik een foto (bijlage) kunnen maken van het probleem (op een screenshot gemaakt met het toestel zelf is niets te zien).

Laat weten wat er gebeurt verder.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jokerace,

Dat ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort! Handig dat je een foto hebt, dan kun je die laten zien in de shop. Ben je al langs de T-Mobile Shop geweest? Hopelijk is het probleem snel verholpen! Als ik iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Reputatie 2
Nadat zich dit probleem heeft voorgedaan is ook de camera beschadigd geraakt. Ik heb het toestel ter reparatie aangeboden, echter de medewerker in de shop wilde niet het gehele verhaal erbij vermelden, "want dat lezen te toch niet".......

Nu krijg ik een prijsopgave voor de reparatie en stelt Samsung dat alles veroorzaakt zou zijn door val- stoot- of klemschade. Daar was bij het scherm absoluut geen sprake van.

De totale kosten komen nu op 355 euro.

Is er een mogelijkheid dat ik alsnog mijn verhaal kan doen bij Samsung zodat ze in dat licht er nog eens naar kijken.

Het toestel was net 7 dagen oud toen de problemen zich voordeden. De medewerker van T-Mobile zei ook nog als ik binnen 8 dagen naar de t-mobile shop was gegaan ik waarschijnlijk een nieuw toestel zou hebben gekregen. de 8e dag was een zondag en de donderdag (12 dagen) erna ben ik naar de shop gegaan.

Is er enige coulance van T-Mobile te verwachten moderators?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jokerace,

Voor zover ik weet voert Samsung niet zelf de reparaties uit, maar laten dit doen door Dynafix, een onafhankelijk reparatiecentrum. Je kunt het beste direct contact opnemen met Samsung zelf om te kijken hoe het zit met dit probleem en jouw reparatie.

Wij van T-Mobile sturen onze toestellen ook naar Dynafix en vertrouwen dan ook volledig op hun oordeel. Er zal in dit geval dan ook compensatie worden gegeven als er uit de reparatie blijkt dat dit de uitkomst is.

Mocht je het niet eens zijn met de uitkomst van de reparatie, dan kun je hier een second opinion voor laten uitvoeren. Dit moet wel gebeuren bij een erkende reparatiedienst. Als de second opinion dan een andere uitkomst heeft, dan worden de kosten alsnog vergoed en je toestel gerepareerd. Houd er wel rekening mee dat wanneer hetzelfde resultaat uit het onderzoek komt, dat alle kosten voor eigen rekening zijn.

Kijk voor meer informatie ook op onze pagina over reparaties. Je kunt hier ook de reparatievoorwaarden terugvinden.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer