Beantwoord

Streep op beeldscherm Samsung S5 Neo

• 21 juli 2017
  • 2 reacties
  • 911 Bekeken

Zo'n 5 dagen geleden zat er ineens een verticale lichte streep over mijn scherm, aan de linkerkant. Het was op dat moment nog maar een kleine streep. Helaas is die streep ondertussen uitgebreid naar zo'n halve centimeter, en bevat hij ligt gekleurde streepjes (zowel roze als groen). Daarbovenop kwam er sinds gisteren ineens een zwarte vlek bovenin bij, die langzaam uitliep naar paars. Zowel de vlek als de streep breidden zich best snel uit. Het touchscreen doet het nog wel aan deze kant van m'n telefoon. Telefoon opnieuw opstarten had geen effect. De accu uit de telefoon halen bleek het in eerste instantie erger te maken, aangezien het beeldscherm eerst toen helemaal niet meer wilde opstarten (al deed hij het nog wel, ik voelde de trilfunctie van de deblokkeringstoetsen namelijk). Ik heb daarnaast ook een testje gedaan wat ik vond in een van de andere forums, al heb ik geen flauw idee wat dat uiteindelijk was, maar dit hielp ook niks (*#0*#). Het harder of zachter zetten van de schermhelderheid heeft ook geen effect, dan kleurt de streep gewoon mee. Ik ben bang dat ik m'n telefoon op moet sturen voor reparatie, maar ik wilde toch eerst even kijken of iemand anders het ook wist. Het gaat om een Samsung Galaxy S5 Neo van ongeveer een jaar oud.
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juli 2017, 16:21

Hoi Mieshjelle,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik ben ook bang dat je het toestel moet opsturen ter reparatie. Je hebt zelf al veel dingen geprobeerd om het op te lossen, wat heel goed van je is! Ik zou je zelf ook een reset adviseren, maar dat heb je al geprobeerd. Als ik jou was zou ik even kijken naar dit speciale topic over toestelproblemen. Daarin staat ook aangegeven hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Hopelijk kan het toestel nog gerepareerd worden.

Laat je ons het weten als het is gelukt? Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Update: dit is hoe het er op dit moment uitziet. Ook een reset naar de fabrieksinstellingen haalde niks uit.
Reputatie 4
Hoi Mieshjelle,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik ben ook bang dat je het toestel moet opsturen ter reparatie. Je hebt zelf al veel dingen geprobeerd om het op te lossen, wat heel goed van je is! Ik zou je zelf ook een reset adviseren, maar dat heb je al geprobeerd. Als ik jou was zou ik even kijken naar dit speciale topic over toestelproblemen. Daarin staat ook aangegeven hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden. Hopelijk kan het toestel nog gerepareerd worden.

Laat je ons het weten als het is gelukt? Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 🙂

Reageer