Beantwoord

Streepjes op display Samsung S7 edge

Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Bianca7819

Goed om te zien dat het met de hulp van Tau met de simkaart in ieder geval gelukt is. Nu hopen dat je toestel snel en tiptop in orde weer bij jou belandt!
Ik hoop het ook, bedankt!
Stom, simkaart is eruit gehaald in de winkel en toestel is opgestuurd voor reparatie. Maar al mijn contactgegevens stonden dus niet op mijn simkaart maar op mijn telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bianca,

Ik hoop dat je een back-up van die gegevens hebt gemaakt? Bij een reparatie wordt namelijk het toestel gereset, dus alle gegevens worden gewist van de telefoon. Als je een back-up hebt is er niets aan de hand, dan kun je dit gewoon terugzetten zodra je jouw telefoon weer hebt. Anders ben ik bang dat je de gegevens opnieuw moet gaan verzamelen...

Hier duim ik in ieder geval voor de back-up!
Ik heb me er maar bij neergeleg... helaas geen back-up. Gegevens overzetten naar mijn simkaart kon ook niet meer omdat mijn telefoon niet meer aanging. Stom, maar wel een leer voor een volgende keer 😉
dit probleem had ik ook 3 streepjes en je kan ze weghalen bij low en high brightness maar wonder bij wonder is uet verdwenen nadat me toestel was gevallen op de grond weet niet of dit een hardware issue is probeer ff een harde reset via odin dus niet via de toestel zelf
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mlimon,

Lastig dat je hier ook mee te maken had. Had je ze nou weggehaald door de brightness aan te passen? :8

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je dat precies doet? Wellicht dat je er anderen nog mee kunt helpen!
Goedemiddag,

Is al bekend wat dit probleem is? Ik heb er nu helaas ook last van... En hoop dat jullie een oplossing weten.

Groeten Ronald.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ronnie,

Wat balen dat ook jij hier last van hebt. Heb je de bovenstaande reacties al gelezen? Hier staan veel tips en instructies die je kan uitproberen voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt.

We hopen natuurlijk niet dat het zo ver komt, maar als je jouw toestel gaat opsturen dan adviseren we je om eerst een kijkje te nemen in dit topic. Laat je ons weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd.
Beste,

Helaas heb ik sinds vandaag ook last van dit probleem. Is er bij T-Mobile / Samsung misschien al meer bekend over de oorzaak en oplossing?

Ik heb sinds Juli een abonnement met deze telefoon, probleem komt dus 5 maanden na aanschaf, dit valt in de garantie neem ik aan?

Groeten,

Niek
Reputatie 3
@Niekdroo
Is een hardwareprobleem, een streep duidt op een los contact in de flatcable, ook kan dat ontstaan door een slechte verbinding aan de rand van het scherm, maar bijvoorbeeld ook door defecte electronica in het scherm zelf

Raad je aan een back-up te maken van alles, het toestel op te sturen voor reparatie, dan zal het beeldscherm adapter of het scherm vervangen worden

Valt als goed is onder de garantie maar dat weet ik niet helemaal zeker
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niekdroo,

Ik zie dat Hcblids jou al van juiste informatie heeft voorzien. Bedankt daarvoor Hcblids! Je kan op deze pagina je toestel ter reparatie aanbieden bij ons of bij Samsung. Wij kunnen niet zeggen of het onder garantie valt. Als je jouw toetsel ter reparatie aanbied dan ontvang je een bericht met de prijsopgave wanneer je toestel niet onder garantie valt. Je kan dan zelf beslissen of je akkoord gaat met de kosten of niet. Meer informatie hierover vind je op onze reparatie pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je nog een fijne jaarwisseling.
Ik heb ook s7 edge maar geen problemen nog. Nu maar hopen dat ik in de nabije toekomst niet dat probleem krijg. Beetje raar als veel mensen last van dat probleem hebben dat ze in niet in elk geval, iedereen helpen met dat probleem,ongeacht of nog in garantie is of niet aangezien het een probleem in de telefoon zit.
Reputatie 2
Vandaag is mijn samsung s7 edge opgehaald, vertoonde ook opeens zwarte strepen. 7 maanden oud pas.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Chiara,

Goed dat je zelf al gelijk acties hebt ondernomen. Ik ben er van overtuigd dat je jouw toestel snel weer terug krijgt en dat deze weer 100% in orde is. ;)

Houd je ons op de hoogte? Je weet ons te vinden als je in de tussentijd vragen hebt.
Sinds woensdag ook ineens last van de strepen op mijn scherm. Is er behalve de telefoon laten repareren ook een oplossing die je zelf zou kunnen uitvoeren? 😛
Reputatie 6
Badge +16
Hey Joelijojo,

Welkom op het forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt.. Als je een back-up hebt gemaakt en een fabrieksreset hebt uitgevoerd en je ervaart nog steeds problemen met je scherm, dan is het opsturen ter reparatie de enige oplossing. Wij adviseren om niet zelf aan de slag te gaan met de telefoon en dit aan de experts over te laten.

Check voor de zekerheid het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer