Beantwoord

Synchronisatie probleem Samsung S9 agenda

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op mijn Samsung S9 heb ik onder Accounts een Microsoft Exchange ActiveSync account aangemaakt.
Mijn agenda items van outlook komen netjes op mijn telefoon binnen. Maar als ik een item toevoeg of verwijder wordt dit niet teruggekoppeld naar mijn Outlook agenda.
Ook e-mails versturen vanaf het Outlook account gaat niet. Mail komt wel binnen.
Op internet lees ik dat ik een beveiligingstype en poort moet kiezen maar ik heb niet de mogelijkheid gevonden om dit te doen. Bij Accounts en dan Microsoft Exchange ActiveSync is die mogelijkheid er niet.
Als ik handmatig een Outlook e-mail account aanmaak in Samsung E-mail kan ik wel een beveiligingstype en poort toevoegen. Mijn mail wordt dan wel verstuurd maar de agenda is dan leeg.
De agenda is voor mij het belangrijkste. Deze moet naar twee kanten synchroniseren.
Wie kan mij helpen?
Groet, Marc
icon

Beste antwoord door ShadowLea 2 mei 2019, 23:24

Heb je het al eens geprobeerd met de officiele Outlook app, in plaats van de standaard email app? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook

Beveiligingsinstellingen kun je kiezen door de Exhange Server Instellingen te wijzigen. Via email > hamburgermenu > Je account > helemaal onderin staat Exhange Instellingen. Waarschijnlijk staan ze op automatisch, en moet je mogelijk een optie voor handmatig instellen aanvinken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je het al eens geprobeerd met de officiele Outlook app, in plaats van de standaard email app? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook

Beveiligingsinstellingen kun je kiezen door de Exhange Server Instellingen te wijzigen. Via email > hamburgermenu > Je account > helemaal onderin staat Exhange Instellingen. Waarschijnlijk staan ze op automatisch, en moet je mogelijk een optie voor handmatig instellen aanvinken.
Beste ShadowLea,

Dank voor je reactie. Had de Outlook App al geinstalleerd. Helaas kan je daar maximaal 3 dagen tegelijk zien, Voor mijn werk heb ik altijd een 7 dagen overzicht nodig.
Heb nu OneCalander geinstalleerd. Niet zo mooi als de Samsung Calander maar wel functioneel,

Nogmaals dank en groet,
Marc

Reageer