Beantwoord

Synchroniseren agenda

• 24 november 2016
  • 7 reacties
  • 260 Bekeken

Mijn vriend en ik delen onze agenda's op onze telefoons. Nu synchroniseerd ie b8j mij niet meer. Bij me vriend geen problemen. Ik krijg het met geen mogelijkheid goed. Is in ene sinds een week ofzo. Graag hulp
icon

Beste antwoord door Amy 25 november 2016, 10:38

Hey Ctiecken,

Goed dat je nog even liet weten van welk toestel je gebruik maakt. Heeft je vriend ook een Samsung? :8

Ik ben zojuist even voor je op zoek gegaan en kwam via de site van Samsung op dit stappenplan terecht. Wanneer dit niet werkt kun je het beste een van de accounts even verwijderen en later weer toevoegen.

Wil je laten weten of het gelukt is met deze stappen? Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk ook graag, dan gaan we voor je op zoek naar een andere oplossing. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb Samsung s7
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ctiecken,

Goed dat je nog even liet weten van welk toestel je gebruik maakt. Heeft je vriend ook een Samsung? :8

Ik ben zojuist even voor je op zoek gegaan en kwam via de site van Samsung op dit stappenplan terecht. Wanneer dit niet werkt kun je het beste een van de accounts even verwijderen en later weer toevoegen.

Wil je laten weten of het gelukt is met deze stappen? Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk ook graag, dan gaan we voor je op zoek naar een andere oplossing. 🙂
Geprobeerd op mijn eigen tel, werkt niet. Ik heb google account verwijderd en er opnieuw op gezet. Ook diverse maken opnieuw opgestart. Ook hard opstarten. Allemaal met mijn telefoon. Mijn vriend heeft Samsung a3, die werkt prima en synchroniseert direct als ik iets in de agenda zet op mijn telefoon.
Het is me gelukt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Ctiecken,

Super! Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. Zou je met ons nog je oplossing willen delen? Wellicht dat jij met je informatie anderen kan helpen wanneer ze hetzelfde ervaren.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Mijn vriend plaatsen zijn agenda afspraken in de Samsung calender ipv zijn Gmail. Waar die wisseling in is gekomen ineens weten we niet, hij zal dit vast onbewust veranderd hebben.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ctiecken,

Ah dat verklaart een hoop. Bedankt voor het delen van de oplossing!

Reageer