Beantwoord

Synchroniseren agenda met Outlook op Samsung A5

• 21 maart 2017
  • 3 reacties
  • 3544 Bekeken

hoe kan ik mijn agenda synchroniseren met outlook? Ik heb een A5 2017 en heb alle variaties op kies al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door David 22 maart 2017, 11:16

Hey Jetouwendijk,

Zou je kunnen aangeven of je de standaard Agenda app gebruikt of een alternatieve app? Wat heb je precies geprobeerd en wat gaat er precies verkeerd? Krijg je een foutmelding of iets anders?

Ik heb even gegraven op het forum en ben een ouder topic tegengekomen over het synchroniseren van de Outlook agenda. Zou je deze suggesties eens kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt? Als het dan nog niet gelukt is, dan horen we graag van je wat je zoal getest hebt. Hopelijk kunnen we je vanaf daar dan weer verder helpen! :)

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jetouwendijk,

Zou je kunnen aangeven of je de standaard Agenda app gebruikt of een alternatieve app? Wat heb je precies geprobeerd en wat gaat er precies verkeerd? Krijg je een foutmelding of iets anders?

Ik heb even gegraven op het forum en ben een ouder topic tegengekomen over het synchroniseren van de Outlook agenda. Zou je deze suggesties eens kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt? Als het dan nog niet gelukt is, dan horen we graag van je wat je zoal getest hebt. Hopelijk kunnen we je vanaf daar dan weer verder helpen! :)

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Ik heb Samsung gebeld en met behulp van Smart Switch lukt het wel.

groeten,
Jet Ouwendijk
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jet,

Fijn dat het gelukt is met Smart Switch! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer