Beantwoord

Tablet

Ik heb onlangs een abonnement genomen met daarbij een Samsung Tablet Galaxcy Tab 3   8.0 inch volgens de man die ons hielp (vestiging hoogstraat Roterdam) gold voor deze tablet een cashback actie . Ik heb dus alles opgestuurd wat moest om de € 50,-- terug te krijgen incl streepjescode. Nu mailt de Samsung mij dat er voor dit artikel geen cashback-actie geldt. Ik voel mij bedrogen, en heb de Samsung he volgende briefje gestuurd in de hoop dat zij geen voordeel hebben aan mij zo ik het niet aan hen heb.
Geachte dame, heer
Tot twee maal hebben wij in verband met u cashback-acties om effectuering daarvan gevraagd, maar tot nog toe niets ontvangen. Wij zijn daarom de mening toegedaan dat u ons van ons alle info heeft ontvangen om bij de belastingdienst aan te tonen dat alles in orde is en de betaling aan ons een keer gaat plaats vinden. De Belasting dienst zal uw terugvordering van btw over de bedragen honoreren, evenals eventuele andere belastingen, ook indien u voorlopig niet uitkeert aan ons omdat wij z.g. niet het juiste model hebben gekocht of geen streepjescode hebben bijgevoegd wat ver benevens de waarheid is. Echter over het renteverlies over dit bedrag(je ca. € 100,-) voor ons wat voor u rentewinst zal blijken te zijn,  maken wij op dat deze cashback-acties voor u lucratiever zijn dan voor ons. Bovendien bankiert u illegaal, wat bij de Europese politiek een heel gevoelig onderwerp is vooral als het om veel geld gaat.
Dit is het laatste verzoek om geld i.v.m. uw cashback-acties. Mocht u het niet nodig vinden aan mijn verzoek te voldoen dan zal ik kosten noch moeite sparen om bovengenoemde onderwerpen zowel bij de landelijke politiek als wel de Europese ter tafel te brengen. Met als doel om u verantwoording te laten nemen voor uw acties en als die moet bestaan uit het betalen van een boete aan Europa of de Nederlandse overheid dan wel zijn belastingdienst of de effectuering van uw cashback-acties, lijkt mij de keus eenvoudig.
Het ter sprake brengen van dit onderwerp bij televisieprogramma’s en consumenten verenigingen is aardig, maar zet geen zoden aan de dijk, mocht u zich er niet van bewust zijn bij de inspecteurs van de FIOD bestaat een omgekeerde bewijslast U moet aantonen onschuldig te zijn  anders dan bij het gewone civiele recht waar u onschuldig bent tot uw schuld is aangetoond.
Ik wens u sterkte bij uw beslissing.
Hoogachtend H.Meijdam

icon

Beste antwoord door Gaerkuss 17 januari 2014, 18:44

En dit soort brieven schrijft u naar aanleiding van een foute communicatie met betrekking tot een cashback? Ai....
Het viel mij naar enig onderzoek op dat Samsung heel veel mensen niet betaald en dat is zacht uitgedrukt  diefstal, gedaan door lieden die het helemaal niet nodig hebben, zij zijn bijbelvast want er staat geschreven "Zij die hebben hen zal gegeven worden, van hen die niet hebben van hen zal genomen worden, ook wat zij niet hebben" en zo vervult Samsung de schrift . Maar ik heb deze keer geen boodschap aan deze regel want Midas die alles  in goud kon veranderen, en niet anders stierf, doordat goud niet eetbaar is en Samsung vreet zich dood door niet alleen mij te pakken maar velen met mij die zich niet teweer kunnen stellen. 

Bekijk origineel

3 reacties

En dit soort brieven schrijft u naar aanleiding van een foute communicatie met betrekking tot een cashback? Ai....
Het viel mij naar enig onderzoek op dat Samsung heel veel mensen niet betaald en dat is zacht uitgedrukt  diefstal, gedaan door lieden die het helemaal niet nodig hebben, zij zijn bijbelvast want er staat geschreven "Zij die hebben hen zal gegeven worden, van hen die niet hebben van hen zal genomen worden, ook wat zij niet hebben" en zo vervult Samsung de schrift . Maar ik heb deze keer geen boodschap aan deze regel want Midas die alles  in goud kon veranderen, en niet anders stierf, doordat goud niet eetbaar is en Samsung vreet zich dood door niet alleen mij te pakken maar velen met mij die zich niet teweer kunnen stellen. 
Reputatie 7
Badge +9
En zodra je over de bijbel begon had, als Atheïst, ik prompt geen interesse meer in het helpen met deze kwestie....

Verbazingwekkend hoe sommigen denken dat de economie gebonden is aan een achterhaald fictief boekje. Welkom in de realiteit.

Maar uit oogpunt van klantenservice dan maar:

http://www.samsung.com/nl/promotion/samsung-galaxy-tablet-50-retour/actie-producten.html

Er zijn hier meerdere relevantie dingen: Valt je aankoop wel in de actieperiode, valt je productnummer wel onder de actietoestellen...

Actieperiode: de Actie heeft een looptijd van 1 januari 2014 tot en met 31 maart 2014 (factuurdatum).

Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht en geleverd zijn. Deelnemers dienen in Nederland woonachtig te zijn.

Promotiemodellen verkregen bij andere Acties kunnen niet deelnemen aan deze Actie met uitzondering van Promotiemodellen verkregen bij NRC, Ziggo of Oxxio.

Promotiemodellen: De Actie is enkel geldig op volgende modellen:

Samsung Galaxy Tab3 8.0

SM-T3100MKAPHN 8806085858077 €50,- retour

SM-T3100ZWAPHN 8806085683259 €50,- retour

SM-T3150MKAPHN 8806085858190 €50,- retour

SM-T3150ZWAPHN 8806085713048 €50,- retour

Reageer