Beantwoord

Tablet, ik had tablet maar ben vergeten wat mijn 097 nummer.

• 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Ik had tablet samsung galaxy met simkaart van 097 nummer. Alleen ik weet het niet meer wat mijn simkaart telefoonnummer is. In verband met puk aan te vragen. Want mijn lieve neefje heeft per ongeluk drie keer foute pincode getypt. Hoe kan ik mijn 097 inzien van mijntmobiel? Want ik kon nergens vinden behalve huidige abonemment.
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2019, 13:19

Hoi Serhat,

Ik heb meteen even met je meegezocht, maar kan op de adresgegevens die gekoppeld zijn aan jouw community-account, geen 097 nummer vinden. Kun je mij in een privéberichtje het simkaartnummer sturen en daarnaast jouw naam, adres en geboortedatum? Dan kan ik daarmee verder zoeken in ons systeem!

Je kunt me een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "Stuur privébericht" te klikken.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Serhat,

Ik heb meteen even met je meegezocht, maar kan op de adresgegevens die gekoppeld zijn aan jouw community-account, geen 097 nummer vinden. Kun je mij in een privéberichtje het simkaartnummer sturen en daarnaast jouw naam, adres en geboortedatum? Dan kan ik daarmee verder zoeken in ons systeem!

Je kunt me een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "Stuur privébericht" te klikken.

Ik zie je berichtje tegemoet!

Reageer