Beste antwoord door Johrick
HI Mirber,
Welkom bij de T-Mobile Community!
Ik ga je helpen om weer toegang te krijgen tot je telefoon
Had je een Samsung Account gekoppeld op de telefoon? Dan zou je via Samsungs find my mobile je scherm kunnen ontgrendelen.
Eerst log je in onder "zoeken" met het e-mailadres wat je gekoppeld hebt, dan krijg je mogelijk direct je S7 al te zien als optie. Klik op "zoeken" onderaan, vervolgens weer onderaan op "meer" en als laatste, ook weer helemaal onderaan, "mijn apparaat ontgrendelen".
Als het daar niet mee lukt kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen! Lukt het niet? Of heb je nog andere vragen laat het maar weten!
Bekijk origineel
Welkom bij de T-Mobile Community!
Ik ga je helpen om weer toegang te krijgen tot je telefoon

Had je een Samsung Account gekoppeld op de telefoon? Dan zou je via Samsungs find my mobile je scherm kunnen ontgrendelen.
Eerst log je in onder "zoeken" met het e-mailadres wat je gekoppeld hebt, dan krijg je mogelijk direct je S7 al te zien als optie. Klik op "zoeken" onderaan, vervolgens weer onderaan op "meer" en als laatste, ook weer helemaal onderaan, "mijn apparaat ontgrendelen".
Als het daar niet mee lukt kun je via Android Device Manager je telefoon zoeken. Als je dan op vergrendelen drukt krijg je de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen! Lukt het niet? Of heb je nog andere vragen laat het maar weten!