Beantwoord

Telefoon herkent simkaart niet

• 23 april 2019
  • 3 reacties
  • 1656 Bekeken

Hallo, ik heb een Samsung s10 en sinds een paar uur herkent het toestel de simkaart niet meer terwijl deze het gewoon de hele dag heeft gedaan.
Iiemand tips?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2019, 13:18

Hi Marixsadee,

Ik denk graag met je mee! Heb je je toestel al opnieuw gestart? Heb je geprobeerd om de simkaart opnieuw te plaatsen? Vaak helpt dat wel! Mocht het niet werken zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marixsadee,

Ik denk graag met je mee! Heb je je toestel al opnieuw gestart? Heb je geprobeerd om de simkaart opnieuw te plaatsen? Vaak helpt dat wel! Mocht het niet werken zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je! 🙂
Hi Marixsadee,

Ik hoor graag van je! :)

Het Hajar,

Hen al het bovenstaande geprobeerd en waarschijnlijk is mijn simkaart kapot dus heb een nieuwe aangevraagd. Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +20
Aah oke. Ik hoop dat de nieuwe simkaart goed werkt.Houd je ons op de hoogte?

Reageer