Beantwoord

telefoon lijkt dood

Beste forum leden ,

Ik heb en samsung s8 plus.

Gisteren bij thuiskomst dacht ik even bij te kunnen komen na een zeer hectische dag , ik start een spelletje en dat was goed voor een 2 min en mijn hele telefoon hing vast .
Ik kon helemaal niets meer doen , op een gegeven moment ging hij uit en heb ik hem via de - knopje en power geprobeerd en toen ging hij heel even aan als in logo and that whas it . Usb ziet hij ook niet meer . Ongeacht welke knopjes ik gebruik (ook de hard reset ) worden niet herkend waardoor het scherm zwart blijft . Kan iemand mij helpen met wat ik nog kan proberen ?

met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door tmoesel 2 mei 2019, 09:19

Als je hem aan de lader hangt die erbij hoort en een tijd wacht (minimaal een uur denk ik) dan moet ie in ieder geval weer voldoende geladen zijn. Ik ken de S8+ niet in detail, maar bij Samsungs is veel hetzelfde. 10 seconden op power knop zou na voldoende laden een reset en herstart moeten geven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Als je hem aan de lader hangt die erbij hoort en een tijd wacht (minimaal een uur denk ik) dan moet ie in ieder geval weer voldoende geladen zijn. Ik ken de S8+ niet in detail, maar bij Samsungs is veel hetzelfde. 10 seconden op power knop zou na voldoende laden een reset en herstart moeten geven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi WeslyB,

Wat schrikken! Is het inmiddels gelukt met de tips van @tmoesel ? Ik hoop het, laat het ons maar weten!

Reageer