Beantwoord

Telefoon stoort op tv

• 14 december 2016
  • 4 reacties
  • 720 Bekeken

Mijn samsung galaxy s6 stoort op mijn tv zodra ik internet gebruik op mijn telefoon begint tv raar te doen helppppp
icon

Beste antwoord door Pilovali 14 december 2016, 19:35

Wifi en 3G storen niet op digitale TV via coax. Ik vermoed dat het signaal gewoon te zwak is.
Je kunt het beste Ziggo contacteren.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Ok is goed bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Wifi en 3G storen niet op digitale TV via coax. Ik vermoed dat het signaal gewoon te zwak is.
Je kunt het beste Ziggo contacteren.

Groet,
Kijk via coax en de kabel.is nieuw net geleverd bij een nieuwe humaxmediabox keek eerst via kabel met samsung kastje en toen was alles goed nu heb ik coax en problemen
Ook als ik wiffi äanzet stoort hij heel erg
Heb hem al op alleen 3g staan maar helpt niet pfff
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Wat gebeurt er precies met de TV? En hoe kijk je TV (analoge kabel, digitaal via coax of via een netwerkkabel)?

Het bekend dat 4G stoort op de TV (als je coax gebuikt). 4G gebruikt namelijk dezelfde frequenties als sommige zenders.
De enige oplossing is om de coax kabels en stekkers beter af te schermen en goedgekeurde kabels te gebruiken. Kabels die er al 10+ jaar liggen zijn heel gevoelig voor 4G.

Je kunt natuurlijk ook je telefoon op 'alleen 3G' zetten, dan stoort het niet, maar dan is je mobiele internet wel een stuk langzamer :(

Reageer