Beantwoord

Telefoon trilt steeds Samsung a3

• 21 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 1686 Bekeken

Reputatie 2
Sinds een paar weken trilt mijn telefoon regelmatig of dat er een berichtje binnen komt. Nfc staat uit. Slim melden staat uit. Alle meldingen weergeven staat aan ( in apps) en ik weet t nu echt niet meer. Van ellende de telefoon naar fabrieksinstellingen terug. Doet t nog steeds. Meldingen van Facebook, of wordfeud komen nog steeds niet boven in t scherm maar trilt wel wanneer er een melding is. Het is zeer irritant. Hoe kan ik dit verhelpen? Ben nu steeds zoeken en vaak vind ik t nog niet. ( melding Facebook van een uur oud ofzo...)
Het gaat om een Samsung a3 uit 2017
icon

Beste antwoord door HARRYSCARRY 22 augustus 2018, 00:06

Kan het misschien zijn, dat je de trilfunctie in je menu gebt aangezet? Indien ja, zou je deze uit moeten schakelen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Kan het misschien zijn, dat je de trilfunctie in je menu gebt aangezet? Indien ja, zou je deze uit moeten schakelen.
Reputatie 2
Ook hier staat dat ie trilt bij inkomende telefoon gesprek, de rest staat uit? Vanmorgen bij het oppakken trilde hij weer. Kan nergens gemiste berichten vinden en slim melden staat echt uit
Reputatie 1
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je een android toestel gebruikt.
Heb je toevallig ergens een notificatie aanstaan? Indien ja, zou deze ook aanblijven staan bij het resetten van je telefoon. Tenminste als je nadien alles vanuit de cloud terughaalt.
Reputatie 1
Kijk anders ook even hier:

https://www.seniorweb.nl/tip/tip-niet-storen-functie-op-android-telefoon
Reputatie 1
Er is echter nog een mogelijkheid. Gebruik je whatsapp met notificaties op je scherm? Dit zou mogelijk de oorzaak kunnen zijn. Schakel in het whatsapp menu trillen uit.
Reputatie 2
Dit is het dus ook niet. Heb eerder niets veranderd. Ik wel natuurlijk wel meldingen ontvangen en dan mag hij best trillen. Maar hij trilt nu dus om niets. En als er woordjes van wordfeud binnen komen krijg ik dit niet bovenin te zien. Terwijl dat wel bij de instellingen staat van wordfeud.. ben ik nou gek aan het worden haha snap er niets meer van en normaal ben ik best handig. Iedereen komt naar mij met problemen. Ik zoek het op en los het op. Alleen nu ikzelf nog haha
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zuchtje,

Ahh, ik snap dat je dat denkt, aangezien je normaal juist zelf iedereen helpt! Maargoed, dit klinkt ook wel een beetje raar, dus ik snap dat je hier ook niet uitkomt.

Ik zie dat Samsung op hun Community een soortgelijke vraag had en doorverwees naar Hulp op Afstand. Misschien is dat in jouw geval ook een idee?

Reageer