Vraag

Telefoon valt steeds uit.


Hallo,
Bij de Samsung Y GT-S5360 deze gaat nu ineens spontaan uit.. heb prepaid met af en toe internet. Afgelopen nacht ging de telefoon ook spontaan uit, heb de mobiel dan als wekker staan... Dit is nu de tweede keer dat de mobiel spontaan uitgaat... Toch de andere simkaart er in die mij is toegestuurd komt het daar van,?? Of zijn het contactjes van binnen in de telefoon.

3 reacties

Reputatie 7
@HendrinaRiet

Op 4 januari is er inderdaad een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Ik zie dat deze nog niet is geactiveerd. Dit kun je doen via My T-Mobile of de klantenservice die te bereiken is op 06 2400 1200. De oude versie simkaart die je nu gebruikt kan deze problemen namelijk veroorzaken.
mijn samsung gt 9001 had kuren en bleef zich zelf opstarten tot dat ik de simkaart verwijderd had.
ben naar de T-mobil winkel gegaan en kreeg een nieuwe simkaart.
oud nummer was 8931162111150838073
het nieuwe nummerdat ik kreeg is 8931162112200957533
maar nog steeds heb ik een probleem.
nu niet meer zo erg maar soms dan stopt de telefoon ermee en start opnieuw op.
ik hoef dan geen wachtwoord in te vullen maar het is soms wel vervelend in de auto als je aan het bellen bent.
nu heb gelezen dat biede nummers niet in deze telefoons mogen ,
kan iemand mij zeggen of dit klopt
Reputatie 5
@marcld28 Welkom op het forum!

Deze simkaarten kun je gewoon gebruiken hoor. 🙂 Heb je je telefoon al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Reageer