Beantwoord

Telefoon valt steeds uit

  • 14 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Ik heb sinds vorige week de s7 edge. Deze is nu al 5 keer uitgevallen. Dit is niet prettig, vooral omdat ik deze ook als wekker gebruik. Zijn hier meer klachten over?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 13:21

Hoi Hildag,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Niet prettig is nog zacht uitgedrukt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.

Had je hier al last van toen je de telefoon net had ontvangen of is het uitvallen pas begonnen? Heb je al gecontroleerd of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan? Zou je de telefoon ook één keer helemaal terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Hiermee sluiten we uit dat dit wordt veroorzaakt door de software. Is de software niet de oorzaak dan zal jouw toestel opgestuurd moeten worden ter reparatie. Voordat je hiermee aan de slag gaat wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies omtrent het voorkomen van een reparatie.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Hildag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hildag,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Niet prettig is nog zacht uitgedrukt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.

Had je hier al last van toen je de telefoon net had ontvangen of is het uitvallen pas begonnen? Heb je al gecontroleerd of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan? Zou je de telefoon ook één keer helemaal terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Hiermee sluiten we uit dat dit wordt veroorzaakt door de software. Is de software niet de oorzaak dan zal jouw toestel opgestuurd moeten worden ter reparatie. Voordat je hiermee aan de slag gaat wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je tips en instructies omtrent het voorkomen van een reparatie.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Hildag!

Reageer