Vraag

Telefoon valt uit, wat kan ik doen?

Ik heb een probleem met mijn samsung S3.

Het beeldscherm gaat flikkeren en staat dan vast. telefoon en beeldscherm reageerd nergens meer op. ik moet dan de batterij er uit halen en hij heeft soms dan ook moeite om weer aan te gaan. en zie dan dat er ook nog maar 3% accu op staat terwijl voor het flikkeren van het beeldscherm de accu goed was.

wie kan mij helpen om dit op te lossen.

2 reacties

Hoi REMCO96,

Ken je toevallig iemand met hetzelfde toestel? Dan zou je eens een kruistest met de batterij uit het andere toestel kunnen proberen. Mogelijk zit daar het probleem.

Ook kun je de batterij eens bekijken, zitten er blaasjes/bubbeltjes onder het plastic of is 'ie opgezwollen? (lichte bolling kun je testen door de batterij te laten tollen op de grond, blijft 'ie lang tollen, vervang 'm dan!)
Reputatie 7
Badge +15
@Remco96

Wat vervelend van je toestel. Je zou inderdaad bovenstaande kunnen proberen uit de reactie van Kaassausje.
Staat de laatst beschikbare software al op je toestel? Hier zou het ook aan kunnen liggen. Mocht dit niet helpen dan adviseer ik je om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat doet staat op de Toestelhulp pagina. Vergeet niet van te voren een back-up te maken! :)

Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft!

Reageer