Beantwoord

Telefoonnummers Samsung S5 overzetten naar PC

Is er een manier hoe ik al mijn gegevens , telefoon nummers van mijn telefoon (Galaxy S5) kan opslaan op mijn PC of App
icon

Beste antwoord door Roan 28 maart 2015, 15:37

Hey Costas,

Het overzetten van bestanden zoals muziek, foto's en filmpjes kan simpel door je Samsung Galaxy S5 te synchroniseren met de laptop of PC.

Wat betreft het synchroniseren van je contacten raad ik je aan om via het toestel te gaan naar: Instellingen > Accounts > Google. Daar staat vervolgens je Gmail account en meerdere opties om de contacten te synchroniseren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hey Costas,

Het overzetten van bestanden zoals muziek, foto's en filmpjes kan simpel door je Samsung Galaxy S5 te synchroniseren met de laptop of PC.

Wat betreft het synchroniseren van je contacten raad ik je aan om via het toestel te gaan naar: Instellingen > Accounts > Google. Daar staat vervolgens je Gmail account en meerdere opties om de contacten te synchroniseren.
Reputatie 7
Badge +9
En als je nog van de ouderwetse manier van hard backups houd voor je contacten, zoals ik, ga je naar Contacten > Optietoets > Importeren/Exporteren > Exporteren naar (locatie van keuze). Dit maakt een .vfc bestandje aan dat je kan kopieren of emailen waar al je contacten in staan.

Reageer