Vraag

Teleurstellende camera Galaxy S10

  • 8 september 2019
  • 2 reacties
  • 403 Bekeken

Ik heb mijn Galaxy S10 sinds afgelopen in gebruik, als vervanger
van mijn oude S9.
Ik vind de resultaten van de camera zeer slecht, fletse en onscherpe foto's.
De oude S7 maakt veel betere foto's.
Ook de batterijduur valt erg tegen, aanhet eind v/d middag nog maar 22% terwijl ik geen filmpjes kijk of veel app.
De verkoopster in de T-Mobile winkel had verzekerd dat de camera stukken beter zou zijn dan die van mijn oude toestel en de batterijduur ook veel beter.
Ik baal verschrikkelijk want nu zit ik met een duur nieuw toestel terwijl mijn oude beter is. Had beter een
SIM only abonnement af kunnen sluiten en mijn oude toestel kunnen houden.
Lees dat alleen online bestelde toestellen binnen 14 dagen geretourneerd mogen worden.
Beetje vreemd, want in de winkel kan je het toestel niet uitproberen, je moet de gladde en onjuiste verkooppraatjes van de medewerker maar geloven.
Hoe wordt zoiets opgelost?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Vreemd dat jou toestel geen goede foto's maakt , heb zelf ook een S10 en die vind ik beter als de S7.
De batterij wordt beter als hij een paar keer is opgeladen .

Net bij de T-mobile winkel geweest.
Ze hebben foto's gemaakt met mijn S10 toestel en met hun S10 demotoestel en er
was idd behoorlijk verschil in kleur en scherpte.
Ook dat de batterij na amper gebruik op 40% stond vond de medewerker niet normaal.
Advies gekregen om toestel in te leveren zodat hij opgestuurd kan worden.
Nu alles weer overzetten op mijn oude toestel. Gelukkig heb ik dat nog..

Reageer