Beantwoord

Telkens herstarten van Samsung Galaxy S7

• 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 1075 Bekeken

Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van mijn nieuwe Samsung Galaxy S7. Helaas heb ik al vanaf het moment dat ik hem heb ontvangen problemen. Ik krijg zwarte strepen horizontaal in beeld en het beeld is dan bevroren. Daarna start ie opnieuw op. Dit gaat iedere keer zo door. Ik dacht dat het kwam omdat ik via NFC de gsm had gekopieerd met met mijn Samsung Galaxy S6 Edge+.
Wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 30 juni 2016, 00:29

Let er wel op dat het toestel wat je krijgt een nieuwe, en geen Refurbished, is, want dat willen ze nog wel eens proberen...

wat is een DOA eigenlijk ?

DOA staat voor zowel Dead On Arrival als Defective On Arrival.

Dead on Arrival (Dood bij Aankomst) is de officiele betekenis. De term komt uit de medische wereld, en wordt gebruikt voor mensen die als overleden zijn zodra de hulpdiensten arriveren, of overlijden onderweg naar het ziekenhuis.

In de technologische wereld wordt ook regelmatig Defective On Arrival (Defect bij Aankomst) gebruikt. Dat wil zeggen dat het product onjuist functioneerde OOTB (Out of the Box, oftewel vanaf het moment dat je hem uit de doos haalt). In dat geval valt het toestel binnen de officiele fabrieksschade omruil perdiode, en kan 1 op 1 worden omgeruild.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Let er wel op dat het toestel wat je krijgt een nieuwe, en geen Refurbished, is, want dat willen ze nog wel eens proberen...

DOA staat voor zowel Dead On Arrival als Defective On Arrival.

Dead on Arrival (Dood bij Aankomst) is de officiele betekenis. De term komt uit de medische wereld, en wordt gebruikt voor mensen die als overleden zijn zodra de hulpdiensten arriveren, of overlijden onderweg naar het ziekenhuis.

In de technologische wereld wordt ook regelmatig Defective On Arrival (Defect bij Aankomst) gebruikt. Dat wil zeggen dat het product onjuist functioneerde OOTB (Out of the Box, oftewel vanaf het moment dat je hem uit de doos haalt). In dat geval valt het toestel binnen de officiele fabrieksschade omruil perdiode, en kan 1 op 1 worden omgeruild.
Reputatie 3
Badge
Reputatie 7
Badge +15
Hi Leida09,

Flink balen dat de tips niet gewerkt hebben, goed dat je er direct achteraan hebt gebeld.

Ik zie dat mijn collega's je ook al van meer informatie hebben voorzien voor de omruiling. Wil je aan de bel trekken als je verder nog vragen hebt? We staan (zitten;)) hier natuurlijk voor je klaar!
Helaas hebben de tips niet gewerkt. Mijn toestel bleef aanstaan en doet verder niets meer. Hij werd ook heel erg warm. Nu gebeld met de klantenservice en omdat het om een DOA gaat krijg ik binnenkort een nieuw toestel opgestuurd.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leida09,

Wow ik kan mij voorstellen dat je helemaal niet blij bent hier mee! :S

Ik wil je adviseren om de tips uit dit topic eens uit te proberen. Dit soort dingen zijn vaak al op te lossen door middel van een fabrieksreset.

Mocht dit niet werken dan vind je op deze pagina meer informatie over wat je kunt doen wanneer je een beschadigd toestel hebt ontvangen. Uiteraard gaan we er voor zorgen dat je toestel het weer optimaal doet. Laat je aan ons weten of de fabrieksreset geholpen heeft?

Reageer