Beantwoord

Tijdens t bellen valt aan de andere kant t geluid weg?

Goedeavond, ik had een vraag.
Ik heb sinds een maand of 4/5 een Samsung S4.
Nu is t zo dat ik regelmatig dus van mensen hoor met wie ik aan t bellen ben dat ze mij niet meer kunnen horen. Oftewel ik val weg.
Zodra ik dan de telefoon van mijn oor afhaal en daarna weer terug doe horen ze me weer voor een tijdje en dan gebeurd t weer.
Omdat ik een nieuwe mobiel had gaf ik eerst [sorry mensen haha] de schuld aan de mensen aan de andere kant maar aangezien ik t blijf horen geloof ik nu toch echt dat t probleem aan mijn kant moet liggen.
Het is niet gebiedsgebonden..ik heb t probleem overal.
Mijn vriend heeft destijds samen gelijk met mij ook de S4 genomen en die heeft nergens last van.
Nu is t zo dat ik pas sinds een maandje gebruik maak van t abo van T-Mobile..ik had de mobiel al eerder maar nog met een Voda abo omdat die pas eind vorige maand afliep.
Het ligt dus niet aan t netwerk lijkt me????

Wie o wie heeft mss een oplossing? Idee? enz enz..

Groetjes,
Natasja
icon

Beste antwoord door AmyP 17 november 2014, 12:02

@ Natazja

Jammer dat de test met je microfoon niet positief verlopen is. In dit soortgelijke topic worden tips gegeven om er achter te komen waar het aan kan liggen. Misschien valt een reparatie nog te voorkomen door een reset van de fabrieksinstellingen. Meer tips om een reparatie te voorkomen lees je hier. Ik hoop dat je het toestel niet op hoeft te sturen! 🙂

Wanneer je toestel stuk is kun je deze ook online ter reparatie aanbieden, hiervoor hoef je niet langs de T-Shop.

Laat je mij weten of je iets aan de tips hebt?

Bekijk origineel

11 reacties

hallo Natasja

dit kan aan de simkaart liggen (hoe raar het ook klinkt) maar jouw microfoon kan ook kapot zijn ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn sony xperia z2 ik zou zeggen gewoon opsturen die telefoon als je hem idd nog maar 5 maand hebt moet er als het goed is nog garantie op zitten
dank je wel voor je reactie..ik zal morgen eens naar de winkel bellen. Kijken wat zij eventueel kunnen doen hiermee.
Ik heb idd nog garantie erop zitten..dus mocht t nodig zijn kan ik hem inderdaad opzturen.
Reputatie 6
Hallo Natazja,

Vervelend dat je problemen hebt hiermee 😞 Je kunt eventueel zelf controleren of jouw microfoon defect is door de app spraakrecorder te gebruiken en een opname te maken. Als je deze zonder problemen kunt afspelen zal de microfoon niet defect zijn. Ik hoor graag van je of je deze test geprobeerd hebt en wat de uitkomst is.
Hallo Chris076, ik heb je test uitgevoerd [een gesprek opgenomen van ruim een minuut] en tijdens t afspelen viel dus t geluid weg van t gesprek. Dus ik heb toch t vermoeden dat t dan toch mijn microfoon is? Zo ja..wat zou ik hier eventueel aan kunnen doen?
Reputatie 7
Badge +15
@ Natazja

Jammer dat de test met je microfoon niet positief verlopen is. In dit soortgelijke topic worden tips gegeven om er achter te komen waar het aan kan liggen. Misschien valt een reparatie nog te voorkomen door een reset van de fabrieksinstellingen. Meer tips om een reparatie te voorkomen lees je hier. Ik hoop dat je het toestel niet op hoeft te sturen! 🙂

Wanneer je toestel stuk is kun je deze ook online ter reparatie aanbieden, hiervoor hoef je niet langs de T-Shop.

Laat je mij weten of je iets aan de tips hebt?
Reputatie 7
Badge +9
Je kan eventueel nog proberen de cache te legen.

Telefoon uit.
Volume Up + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Vasthouden tot het Recovery menu wordt geopent.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig met Aan/Uit toets
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Als dat ook niet helpt, kun je hem inderdaad beter opsturen.
Ik was gisteren naar een T-Mobile shop geweest en die zeiden me dat ik t beste even langs een Samsung Service Center kon gaan omdat t idd leek dat mijn mic problemen had.
Vandaag even langs die Samsung Service Center geweest en die wisten het niet 100% zeker omdat er ook nog andere dingen eventueel aan de hand konden zijn.
Zij hebben nu eerst de telefoon helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu moet ik even aankijken of dat t probleem verholpen heeft...zo nee moet ik terug en gaan ze verder kijken wat t evt kan zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dank je wel alvast allemaal voor jullie antwoorden..ik hou ze zeker even erbij voor t geval dat t nodig mocht zijn.
Reputatie 6
Hoi Natazja,

Bedankt voor het delen hiervan! Ik hoop dat ze het probleem opgelost hebben voor je zodat je niet nog een keer terug hoeft. We horen het graag van je! Dit kan andere gebruikers ook helpen die eventueel hetzelfde ervaren.
Sorry voor de lange tijd er tussen..maar tot nu toe heb ik inderdaad geen problemen meer dat t geluid weg valt. Het lijkt dus inderdaad te zijn opgelost!
Reputatie 5
Goed om te lezen Natazja. Mocht het terugkomen of mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons dan weten!
Doe ik.

Groetjes

Reageer