Vraag

Toestel springt steeds uit stille stand of trilstand

Ik kan mijn toestel niet meer op stil of trilstand zetten, wat hier aan te doen want dit is erg lastig om het werk of in gezelschap

13 reacties

Reputatie 3
Gebeurt dit als het toestel in je zak zit, of zie je het ook gebeuren als hij voor je op tafel ligt?
Volgens mij alleen als hij in mijn zak zit maar dat zou ik vanavond uit moeten testen
Het gebeurt inderdaad alleen al hij in mijn zak zit. Is er een oplossing voor?
Reputatie 2
Weggooien, overstappen naar Apple.
Reputatie 7
Badge +9
Is het mogelijk dat er in je broekzak steeds op de volumeknop wordt gedrukt? Want wanneer je de volume omhoog indrukt in Tril of Stilte stand, dan gaat het geluid weer aan.

Weggooien, overstappen naar Apple.

Als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niets.
Nee dat kan niet, er zit een hoesje om. Maar bij nader inzien doet hij het ook als hij op tafel ligt...
Reputatie 6
Badge +17
Hey Rielle,

Erg vreemd zeg. Dit moet natuurlijk opgelost worden.

Zou je kunnen aangeven welk toestel je precies gebruikt en welke software versie hier op staat? Sinds wanneer heb je hier precies last van? Heb je in de periode dat dit probleem is ontstaan toevallig één of meerdere nieuwe applicaties geïnstalleerd of iets in de instellingen van je toestel aangepast?

Om uit te sluiten dat dit probleem wordt veroorzaakt door de software van je toestel kan je een back-up maken van je gegevens en je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Probeer je toestel na het resetten eerst uit voordat je de back-up terugplaatst, want de boosdoener kan weer teruggeplaatst worden met de back-up. Voor instructies kan je onze toestelhulp pagina bezoeken.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Rielle!
Ik heb een galaxy s7 edge. Ik heb het idee dat dit aan de hand is nadat er een nieuwe update heeft plaatsgevonden. Kan ik ook terug naar de vorige instellingen?
Hoi Rielle1972.

Als je denkt dat de update dit veroorzaakt heeft, is de fabrieksreset verstandig om te doen. Vergeet niet van tevoren je gegevens te back-uppen. Je kunt helaas niet terug naar een eerdere firmwareversie.
Ok, dank je wel. Dan moet ik dit toch maar gaan doen. Mijn toestel maakt automatisch back ups, blijven mijn foto's dan wel op mijn toestel staan?
Reputatie 4
Hoi Rielle,

Ik zou je zeker adviseren om een reset uit te voeren naar de fabrieksinstellingen!

De foto's worden verwijderd van jouw toestel tijdens de reset, daarom is een back-up zo belangrijk. Zodra de reset is uitgevoerd kan je met de back-up alle foto's en bestanden weer meteen terugzetten op jouw toestel. Dus dan raak je niks kwijt en is alles veilig opgeslagen! :D

Ik hoop dat dit jouw probleem oplost. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.
Hoi Muberra, dank voor je antwoord, ik ga er gelijk mee bezig:D
Reputatie 4
Hoi Rielle,

Graag gedaan, veel succes ermee! 🙂

Reageer