Toestel valt iedere keer uit.

Goedenmorgen, mijn toestel valt iedere keer uit. Moet het continu aan de oplader hebben. Maar dan nog valt hij uit als ik aan het bellen of appen ben. Zou je me kunnen helpen hiermee? Groetjes Ansela

15 reacties

Als je een Samsung S4 hebt is het waarschijnlijk de accu.

Zo niet vermeld dan wat voor toestel je gebruikt, het klinkt mischien gek maar niet iedereen gebruikt hetzelfde toestel 🙂
Hoi, ik heb Samsung galaxy s3 mini.
Een medewerker had het over update van de toestel maar daar heb ik helemaal geen verstand van.
Kijk eens of de accu bol staat en eventueel " bubbeltjes heeft"  zo ja is hij defect.

Een update heeft eigenlijk alleen zin als het toestel gewoon goed werkt, je loopt het gevaar namelijk dat als wanneer tijdens een update het toestel uitvalt hij kompleet onbruikbaar word....

Een fabrieks reset is weer wel een goede optie hem in het gareel te krijgen.....     http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html

Dit zou een beetje moeten helpen.....  ik ben helaas geen toestel expert als het om Samsung gaat... Dus veel meer heb je niet aan ikke :)

O, mocht hij weer gewoon goed werken na een reset dan is kijken voor een update zeker zinvol.... en vergeet niet VOOR de reset even een backup te maken anders ben je alle data kwijt.....
Hetzelfde probleem. Valt steeds uit tijdens gebruik terwijl batterij niet leeg is. Start telkens opnieuw op en valt dan weer uit. Bij aansluiten batterij geeft hij batterij leeg aan. Dan in korte tijd is de telefoon weer opgeladen. Herhaalt zich elke keer weer. Alles geprobeerd. Batterij eruit. Batterij contactpunten schoongemaakt. Batterij is niet bol of putjes/bobbeltjes. Reset gedaan. Ik heb geen magneet in de hoes zitten. Toestel pas een jaar oud. Ook nieuwe simkaart dus dat is het ook niet.
Nog andere tips??😕
Reputatie 7
Badge +9
Kun je een andere batterij proberen. Dit klinkt als een klassiek 'de batterij is versleten' geval.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn telefoon (Galaxy S4) is van januari 2014 en hij valt vrij regelmatig uit, zonder dat de batterij leeg is of iets anders. De batterij is intact en wordt ook niet warm.

Ik vind dit vrij vervelend. Wat kan ik hieraan doen? Heb ik hier nog garantie op? Ik kan mijn toestel niet missen omdat ik geen vaste telefoonlijn heb.

Help!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn telefoon (Galaxy S4) is van januari 2014 en hij valt vrij regelmatig uit, zonder dat de batterij leeg is of iets anders. De batterij is intact en wordt ook niet warm.

Ik vind dit vrij vervelend. Wat kan ik hieraan doen? Heb ik hier nog garantie op? Ik kan mijn toestel niet missen omdat ik geen vaste telefoonlijn heb.

Help!

Weet je hel zeker dat de batterij niet krom is? (Kan ook een heel klein beetje zijn) of dat er blaasjes op zitten?
Yep, dat weet ik heel zeker. Nog andere ideeen?
Reputatie 7
Badge +9
Yep, dat weet ik heel zeker. Nog andere ideeen?

Hmmm.. Zou je de SIM en de MicroSD er eens uit kunnen halen, en dan kijken of hij nog uitvalt? Dat wil soms ook nog wel eens de oorzaak zijn.
Dan ben ik dus een hele poos niet bereikbaar. Want soms doet hij het 3x per week en soms gaat het een aantal weken goed. Dat is dus eigenlijk bijna niet te testen. Want gedurende die tijd ben ik dan dus telefonisch niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +9
Ah. Ja, dat is dan niet handig nee. :(

Hoe oud is je SIM eigenlijk? Begin anders eerst met je MicroSD eruit te halen. Dan kunnen we die in elk geval uitsluiten. 🙂
Mijn sim is (volgens mij) een jaar of 2-3 oud. Dat zou dan toch geen last kunnen? Zal idd de SD er eens uit halen en kijken wat er dan gebeurd. Dank je wel alvast!
Reputatie 7
Badge +9
Het is best mogelijk, na een jaartje of 2 kunnen SIMkaarten wel eens kuren gaan vertonen. Laten we even de MicroSD afwachten, en als dat niet werkt, kun je eventueel kijken of een nieuwe SIM aanvragen een optie is 🙂
Top! Gaan we doen!

Reageer