Vraag

Toetsenbord doet het af en toe niet meer?

• 19 mei 2013
  • 4 reacties
  • 5764 Bekeken

Hallo,
Ik bezit een samsu g galaxy s advance. Af en toe als ik hem in gebruik heb, stopt het toetsenbord er ineens mee. Ik heb dan bijv net op instagram gezeten en schakel dan over naar whatsapp, het toetsenbord komt dan netjes omhoog maar als ik dan wil typen verschijnen er geen letters meer in het tekstvak. De ene keer doet het probleem zich 8x op een dag voor en de andere keer js het weer dagen weg . Ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben en of er een oplossing voor is Ik beb dan

4 reacties

Sorry voor de typfoutjes!
Reputatie 6
Badge +16
@LikeADroid

Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is. Heb je jouw toestel al geupdatet naar de meest recente versie van Android? Als dit niet tot een oplossing heeft geleid zou je dan je toestel naar fabrieksinstellingen willen zetten nadat je een back-up hebt gemaakt? 🙂 Ik wacht je reactie af.
Hij is geupdated naar de laatste versie. Ik heb nu helaas geen tijd om alles te backuppen. Heb even op internet gekeken en de nieuwe update voor advance komt er bijna aan, ik wacht deze nog even af
@ LikeADroid

Dat kan je natuurlijk ook doen! Ik heb in het verleden met een Samsung Galaxy S2 een soortgelijk probleem gehad, een reset van de fabrieksinstellingen heeft het probleem toen verholpen. Het is dus wel zeker het proberen waard! 😉 Houd ons maar even op de hoogte in dit topic!

Reageer