Vraag

Toevoegen van nieuwe contacten in een Samsung S5

• 6 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

Ik kan geen nieuwe nummers meer toevoegen. Als ik het probeer lijkt het te lukken maar daarna zie ik in whatsapp alleen het nummer en niet de naam van de persoon. M'n nummers sla ik op in Outlook . Heeft iemand hier de oplossing voor?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Goverdina,

Allereerst welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet handig, dan moet je alle namen bij de nummers uit je hoofd gaan leren! 😉 Heb je bij jouw contacten in Outlook wel een naam staan? Staat het nummer al in Outlook als je 'm toevoegt of is het een totaal nieuw nummer? En zie je in jouw contactenlijst op je toestel wel de naam staan en alleen niet bij WhatsApp of overal niet? Zie je na het toevoegen de naam wel terug in jouw Outlook? Mogelijk heeft het te maken met synchroniseren van de contactpersonen van Outlook. Kun je eens gaan naar Instellingen > Accounts > Outlook. Kun je daar kiezen om 'contacten synchroniseren' uit te zetten?

Een hoop vragen, maar met deze info probeer ik te achterhalen wat er precies misgaat. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hi Thalina,

Het nummer staat in outlook met naam. Op het toestel bij de tel nrsl zie ik z'n naam maar in WhatsApp alleen z'n nummer en ja om dat te onthouden
Foutje, het nr is ook niet zichtbaar in de tel lijst.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Goverdina,

Erg vreemd zeg. Na een korte speurtocht op het internet ben ik deze pagina tegenkomen van Whatsapp zelf. Zou je hier een kijkje naar willen nemen?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer