Beantwoord

Toolbox van Samsung S5 verdwenen.

• 26 mei 2016
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Samsung galaxy S5. Hierop heb ik vorige week een update voor gehad voor android 6.0.1. Het leek allemaal prima tot vandaag mijn telefoon zichzelf opeens opnieuw opstartte. Daarna was de toolbox verdwenen. Als ik er op klik krijg ik de me melding "instellingen gestopt". Ik heb dus ook bovenin niet meer de 'sneltoetsen'. Echt heel irritant. Weet iemand hier een fix voor?
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2016, 16:04

Hi ChantalD7,

Welkom op ons forum! :)

Zonde dat de update niet vlekkeloos verlopen is! Als er problemen zijn na het updaten van de software, dan raden we aan om een fabrieksreset uit te voeren. Op die manier strijk je even alles glad en zou het weer moeten werken. In onze toestelhulp vind je terug hoe dit stap voor stap moet. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up van je gegevens maakt, zodat je niets kwijtraakt!

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi ChantalD7,

Welkom op ons forum! :)

Zonde dat de update niet vlekkeloos verlopen is! Als er problemen zijn na het updaten van de software, dan raden we aan om een fabrieksreset uit te voeren. Op die manier strijk je even alles glad en zou het weer moeten werken. In onze toestelhulp vind je terug hoe dit stap voor stap moet. Zorg er wel voor dat je eerst een back-up van je gegevens maakt, zodat je niets kwijtraakt!

Laat je weten of het gelukt is?
Ik heb de reset gedaan, en de toolbox is weer terug. Bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Chantal,

Goed om te horen dat het is gelukt! Daar zijn we blij om. :)

Bedankt voor je terugkoppeling en je weet ons te vinden als je weer een vraag of verzoekje hebt!

Reageer