Beantwoord

Touchscreen Samsung S6 werkt niet

• 6 februari 2016
  • 21 reacties
  • 34435 Bekeken

Hallo,
Mijn scherm reageert niet meer op aanraken, ook niet als ik de telefoon opnieuw wil starten of uitzetten.
Hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 februari 2016, 12:51

Hi Chris

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je touchscreen niet meer werkt. Zou je de stappen op deze pagina en op deze pagina willen volgen en laten weten of hiermee je probleem is verholpen?

Ik hoor graag van je! 😉
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je touchscreen niet meer werkt. Zou je de stappen op deze pagina en op deze pagina willen volgen en laten weten of hiermee je probleem is verholpen?

Ik hoor graag van je! 😉
Optie 1 en 2 werken maar mijn touche screen niet meer. Ik kan niet meer ontgrendelen.
Wat nu ???
Hoi baarsha.

Gaat het ook om een Samsung? Had je een Samsung account? Dan kun je nog proberen om je telefoon te ontgrendelen via find my mobile.
Ja, het is een Samsung S6 Edge.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Barsha,

Volgens mij zit je capslock vast! 😉 Ik heb je bericht aangepast en de hoofdletters weggehaald. Het gebruik van alleen hoofdletters is namelijk tegen de huisregels.

Had je de tip van Kaassausje nog uitgeprobeerd? Ik ben benieuwd of het gelukt is! Wanneer het niet lukt kun je een kijkje nemen in dit forumtopic. Hier vind je meer informatie over wat je kunt doen wanneer je toestel mogelijk defect is.

Wil je ons op de hoogte houden hier?
Find my phone werkt niet want alles zit vast.
Ik heb alles gereset en toen kwam ik in een scherm dat ik opnieuw de os zou kunnen downloaden
Maar de download zit al een dag vast. Ik ga hem nu maar ontkoppelen.
Maar zelfs afzetten gaat nu niet meer. Het screen blijft aan.
Ontgrendelen met samsung lukt me ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Baarsha,

Zou je kunnen proberen om de Samsung geforceerd af te sluiten en opnieuw op te starten? Je kunt dit allereerst proberen door de powerbutton 10 seconden ingedrukt te houden. Een nog wat stevigere reset voer je uit door de volgende knoppen tegelijkertijd in te drukken: Volume omlaag, Home en Power knop en dan krijg je een opstartscherm in beeld. Als je vervolgens dit scherm verlaat door op de Volume omlaag knop te drukken zou de Galaxy S6 weer op moeten starten. Zou je dit eens kunnen proberen?

Hopelijk lukt het om zo in ieder geval jouw telefoon opnieuw op te starten!
Heb ik allang gedaan. Toen kreeg ik dit scherm voor de neus van de download. Ik kan hem niet eens meer aan of uit zetten. Het scherm blijft aan. Misschien als de batterij leeg is ?????
Het scherm zegt alleen maar: Secure download enabled.

Reactivation Lock: OFF
System status :Official
Current binary: Sammsung Official
Hoi baarsha.

Dat is de zogeheten download mode, die komt altijd tevoorschijn wanneer je de knopcombinatie gebruikt die David aangaf.

Zou je de knoppen volume up, volume down, homeknop en aan/uitknop tegelijkertijd willen indrukken? Doe dit ook voor een aantal seconden (houd ongeveer 10 seconden aan). Als je ze loslaat, zou het toestel opnieuw moeten opstarten.

Laat je weten of je toestel weer aan gaat? 🙂
Het klopt van die download mode en is weer opgestart.
Alleen heb ik nog hetzelfde probleem als voorheen.
Het touche scherm werkt niet , dus weet ik niet wat ik nog kan doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Baarsha,

Excuus dat mijn informatie niet klopte, Kaassausje wees mij hier ook al terecht op! Nogmaals dank daarvoor, Kaassausje, feedback is altijd fijn meegenomen. :)

Als het op dit moment nog altijd niet werkt en er gebeurt niets, dan raad ik je aan om langs een Samsung Service Punt te gaan, als je hiertoe in de gelegenheid bent. Zij kunnen je dan direct helpen met het probleem.

Je kunt het toestel ook direct ter reparatie aanbieden. Hiervoor zou je ook nog naar een T-Mobile winkel kunnen gaan. Misschien kunnen zij je daar nog helpen en anders kun je de telefoon direct achterlaten, jouw toestel wordt dan direct opgestuurd vanuit de winkel.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je. 🙂
Het is gelukt om het scherm weer aan te krijgen.(S6)
Alleen het touchscreen scherm doet niets..
Wat kan ik nu nog doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Baarsha,

Je hebt nu dus weer het probleem waar we in dit topic als eerste mee zijn begonnen? Je kunt dan nog de suggesties die eerder gegeven zijn proberen.

Als dit allemaal niet werkt dan kun je mijn bericht van hiervoor gebruiken. Je kunt dan langs een Samsung Service punt gaan of jouw telefoon gelijk ter reparatie aanbieden.

Houd je ons op de hoogte van het resultaat en of het uiteindelijk gelukt is?
David
Vandaag komt samsung mijn S6 ophalen voor reparatie.
Volgende korte vraag.
Kan ik hier ook een nieuwe nano kaart voor vragen.
Dan is het geen duo card meer maar een tro-card.
S6+S7+voertuig
Ik bedoel natuurlijk een trio-card.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Baarsha,

Top dat Samsung je toestel al vandaag op komt halen! :)

Een triosimkaart hebben we niet in ons assortiment, maar waarom heb je deze dan nodig? Je kunt de simkaart toch uit de Samsung Galaxy S6 halen voordat deze meegenomen wordt en dan in je S7 gebruiken of heb je deze ergens anders voor nodig? We hebben alleen een duosimkaart voor algemeen gebruik, maar stel dat je alleen data nodig hebt in jouw voertuig, dan kun je er ook nog aan denken om een MB-verdeler te gebruiken in plaats van de simkaart.

Misschien kun je aangeven waar je de drie simkaart in kwestie voor nodig zou hebben? Dan kunnen we je wat gerichter advies geven over handige opties voor jouw situatie. We horen het graag van je!
Het is alleen maar gemakzucht van mijn kant. Dan liggen er altijd redelijk goede apparaten klaar. Ik heb toch wat nare ervaringen gehad met de S6. En dat verwisselen van simkaart is niet zo gemakkelijk. Het verwijderen van kaart in de S7 is gewoon lastig.Dat geplukt is lastig. Dat kaartje krijg ik haast niet los.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Baarsha,

Ah op die manier. Heb je de simkaart er inmiddels uit gehaald? Is je toestel ook al opgehaald voor reparatie?

We kunnen je alsnog een Duo-simkaart toesturen, maar de kosten hiervan zijn €36,-. Of lukt het verwijderen van de simkaarten wel?

Laat het ons weten!
Werkt hij dan op 2 duo simkaarten ?
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Baarsha,

Wanneer je een nieuwe simkaart of duo simkaart ontvangt en activeert, dan worden de oude simkaarten die je gebruikte altijd automatisch gedeactiveerd.

Je kan dus niet 2 setjes duo-simkaarten tegelijkertijd actief hebben.

Reageer