Beantwoord

Touchwiz start knop komt steeds terug als je op de home toets drukt.

• 12 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 3790 Bekeken

Hallo, ik heb al veel gegoogeld maar ik kom er niet uit. Betreft de Samsung J5 2016 en draait op android 6.0. Nieuwste update staat erop. Wie o wie kan mij hier verder bij helpen. Ik zie wel bij applicatie dat ik dit gedwongen kan stoppen maar dat durf ik niet omdat dan misschien niets meer werkt. Je kunt dan kiezen of de standaard touch wiz of eenvoudige. Alvast bedankt voor het meedenken. Ik kan misschien nog eens proberen toestel uit te zetten en batterij eruit te halen.
icon

Beste antwoord door Anonieme 13 oktober 2016, 12:22

Probleem heb ik zelf opgelost. Vraag mij niet hoe maar het is mij gelukt. Je hebt de keuze start wiztouch en de eenvoudige stand. Daaronder zag ik al een app om iets te unlocken met prullenbak erachter. Deze heb ik verwijderd op de goede stand gezet en het is opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Probleem heb ik zelf opgelost. Vraag mij niet hoe maar het is mij gelukt. Je hebt de keuze start wiztouch en de eenvoudige stand. Daaronder zag ik al een app om iets te unlocken met prullenbak erachter. Deze heb ik verwijderd op de goede stand gezet en het is opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Super dat je het zelf op magische wijze hebt weten op te lossen! 😃

Bedankt ook voor je terugkoppeling, misschien helpt het iemand anders ook wel.
Hallo, ik heb een Samsung J3('16). Ook ik kreeg het irritante "WhizApp-touch staat uit, ok?" pop-up schermpje steeds in beeld na het installeren van een 9292OV-app. Kon niets meer met mn toestel, continu de melding..... Ook instellingen etc via de normale weg niet te bereiken dus. Tot iemand op dit forum de voor mij gouden tip gaf. Na het accepteren van de ok?, direct van boven naar beneden vegen (zoals je je wifi etc kan aan/uitzetten bv) en helemaal rechts het symbool van instellingen (tandwieltje) aanklikken. Dan naar applicaties>applicatiebeheer>alles.....en daar stond mn geinstalleerde 9292 app! Gelijk verwijderd en alles doet het weer naar behoren(in mijn geval)
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Pjotr58,

Top dat dit voor jou heeft gewerkt en dat je dat ook hier nog even deelt!

Reageer