Vraag

Uiterlijk veranderd in Nougat

Reputatie 1
Ik heb een s7 maar nu is het uiterlijk van al mijn icoontjes veranderd en niet ten goede is er een manier om dit terug te zetten naar hoe het was voor de update.

groetjes Ronald en alvast bedankt

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
probeer dit eens onder Display - Pictogramkaders
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald,

Jammer dat de visuele veranderingen van Nougat voor jou tegenvallen! :S Heb je de instellingen al gecontroleerd die Jan had aangegeven (thanks voor de hulp, Jan!)?

Het terugdraaien van een update is nogal gecompliceerd en raden wij ook af, omdat dit nadelig kan werken op de garantie. De verandering van de lay-out was overigens één van de meest kenmerkende wijzigingen. Je kunt hier ook vragen over stellen in ons Samsung Software update topic. Dan kun je wellicht in het vervolg bij Oreo (zou 'ie zo gaan heten?) navragen wat de precieze veranderingen zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hopelijk went het alsnog en kun je er verder goed mee uit de voeten! Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Reputatie 4
Badge +7
Instellingen --》Achtergronden en thema's misschien kun je daar iets veranderen.
Hier ook een s7.
De statusbalk in het hoofd scherm is weg na de update.
Als je facebook of whatsapp gebruikt zie je de statusbalk wel.
Weet iemand hoe ik die terug krijg, zie nu geen meldingen en de batterij status niet.
Reputatie 1
De tip van Jan heeft aardig geholpen nu nog even afwachten wanneer de overige issues worden opgelost want ik kan niet zeggen dat de telefoon nu probleemloos werkt.
Reputatie 5
Badge +14
Wat zijn de overige problemen dan ?
Reputatie 1
Er zijn een aantal app's die niet meer soepel werken zoals voorheen en zelf vastlopen wat eerst niet het geval was.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald,

Top dat het in ieder geval al wat geholpen heeft! 🙂

Wij raden overigens aan om een reset uit te voeren als er na een update problemen zijn. Op deze manier trek je als het ware weer even de boel helemaal recht. Dit wil vaak een positief effect hebben op de problemen! In onze Toestelhulp vind je instructies om dit uit te voeren. Vergeet niet een back-up van jouw gegevens te maken voor je deze reset gaat uitvoeren, zo raak je niets kwijt!

We horen graag van je of het effect heeft gehad, Ronald!

@Denon, heb je ook de instellingen al eens doorgenomen? Hier kun je al veel zelf fixen! Anders is een reset misschien ook in jouw geval wel handig, als je problemen hebt na de update!
Reputatie 1
Gelukkig heb ik nu weer een update gehad met bugfixes nu werkt alles weer normaal.
Reputatie 7
Badge +20
Top dat het nu weer goed werkt, Ronald! 🙂

Reageer