Beantwoord

Uitgang oordopjes lam/defect

  • 22 mei 2017
  • 1 reactie
  • 765 Bekeken

Goedemiddag,

Op 31 juli 2015 heb ik een abonnement aangeschaft inclusief een Samsung galaxy s6 edge.
Nu na enige tijd is de uitgang van mijn oordopjes lam, de 3.5mm kabel komt er dus gewoon uit wanneer ik deze erin steek.
Klikken zoals normaal doet hij dus niet meer, als ik hem beethoud werkt de audio nog wel.

Valt dit binnen de garantievoorwaarden? Kosten?
Er is een screenprotector gemonteerd, blijft deze behouden wanneer de telefoon gerepareerd word?
Blijven mijn gegevens behouden bij deze reparatie?

Krijg ik een leentoestel?

Zo niet:
Ik mag al verlengen, als ik verleng en wacht tot mijn toestel binnen is... en daarna deze aanbied ter reparatie, mag dit?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Muberra 23 mei 2017, 10:32

Hoi Jossli,

Daar ga ik je bij helpen! :D

Je zou kunnen kiezen voor reparatie van jouw toestel. Het reparatiecentrum analyseert dan wat de schade is en of het binnen de garantie valt van jouw telefoon. Daaruit wordt ook duidelijk of er kosten aan zijn verbonden. Voor een telefoon heb je 24 maanden garantie en voor een telefoonaccessoire als oordopjes is dat 6 maanden. Hier kan je daar meer informatie over vinden. Wij kunnen nooit van te voren uitspraken doen over reparaties. Houd er rekening mee dat er een kans is dat het buiten de garantie kan vallen. Maar je kan het altijd proberen, nooit geschoten is altijd mis!

Mijn advies zou zijn om lekker jouw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Als je in de Samsung wereld wilt blijven is de Galaxy S8 echt een pareltje! Je abonnement loopt tot juli, dus dat betekent dat je nu al jouw abonnement kan verlengen. Gisteren is onze nieuwe actie Unlimited Madness van start gegaan met super leuke kortingen op abonnementen en toestellen. Dus ik zou daar zeker even naar kijken als ik jou was. Het voordeel is dat je bij de verlenging meteen een nieuw toestel krijgt, zodat je de oude niet eens meer ter reparatie hoeft op te sturen. Je mag natuurlijk nog steeds het oude toestel ter reparatie aanbieden, ook al heb je een nieuwe telefoon besteld, jouw garantie loopt nog tot 31 juli. Zoals ik hierboven ook zei kan ik geen uitspraken doen of het binnen de garantie valt, want dat kan alleen het reparatiecentrum bepalen na hun schade-analyse.

Daarnaast zie ik dat je nog niet aangemeld bent voor T-Mobile Samen. Ken je dat al? Met T-Mobile Samen kan je samen met je groepsleden onderling gratis bellen en krijgen jullie elke maand korting op jullie factuur. Als je een GO abonnement hebt kan je zelfs €5 korting krijgen elke maand. Het is gratis en een blijvend onderdeel van onze service, dus het zou zonde zijn als je dit zou mislopen. Je kunt je ervoor aanmelden via My T-Mobile. Op deze pagina kan je meer informatie vinden.

Mocht je meer vragen hebben, dan sta ik voor je klaar! 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Jossli,

Daar ga ik je bij helpen! :D

Je zou kunnen kiezen voor reparatie van jouw toestel. Het reparatiecentrum analyseert dan wat de schade is en of het binnen de garantie valt van jouw telefoon. Daaruit wordt ook duidelijk of er kosten aan zijn verbonden. Voor een telefoon heb je 24 maanden garantie en voor een telefoonaccessoire als oordopjes is dat 6 maanden. Hier kan je daar meer informatie over vinden. Wij kunnen nooit van te voren uitspraken doen over reparaties. Houd er rekening mee dat er een kans is dat het buiten de garantie kan vallen. Maar je kan het altijd proberen, nooit geschoten is altijd mis!

Mijn advies zou zijn om lekker jouw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Als je in de Samsung wereld wilt blijven is de Galaxy S8 echt een pareltje! Je abonnement loopt tot juli, dus dat betekent dat je nu al jouw abonnement kan verlengen. Gisteren is onze nieuwe actie Unlimited Madness van start gegaan met super leuke kortingen op abonnementen en toestellen. Dus ik zou daar zeker even naar kijken als ik jou was. Het voordeel is dat je bij de verlenging meteen een nieuw toestel krijgt, zodat je de oude niet eens meer ter reparatie hoeft op te sturen. Je mag natuurlijk nog steeds het oude toestel ter reparatie aanbieden, ook al heb je een nieuwe telefoon besteld, jouw garantie loopt nog tot 31 juli. Zoals ik hierboven ook zei kan ik geen uitspraken doen of het binnen de garantie valt, want dat kan alleen het reparatiecentrum bepalen na hun schade-analyse.

Daarnaast zie ik dat je nog niet aangemeld bent voor T-Mobile Samen. Ken je dat al? Met T-Mobile Samen kan je samen met je groepsleden onderling gratis bellen en krijgen jullie elke maand korting op jullie factuur. Als je een GO abonnement hebt kan je zelfs €5 korting krijgen elke maand. Het is gratis en een blijvend onderdeel van onze service, dus het zou zonde zijn als je dit zou mislopen. Je kunt je ervoor aanmelden via My T-Mobile. Op deze pagina kan je meer informatie vinden.

Mocht je meer vragen hebben, dan sta ik voor je klaar! 🆒

Reageer