Beantwoord

Uitschakelen mailbox op Galaxy S7 Edge

  • 17 april 2018
  • 9 reacties
  • 800 Bekeken

Wanneer bepaalde personen mij bellen krijgen zij direct te horen dat zij verbonden zijn met de mailbox (en dus niet voicemail). Deze personen staan niet geblokeerd. Meerdere acties geprobeerd zoals ##2# en de voicemail uitgezet. Dit zowel via T-mobile account als mobiel (samsung Galaxy S7 Edge). Ik heb de voicemail nodig voor mijn werk en wil ALLEEN de mailbox uitzetten. Graag uw reactie hoe ik dit probleem kan verhelpen.
icon

Beste antwoord door David 19 april 2018, 09:39

Hoi Van Leeuwen,

Dat is inderdaad niet erg handig, als zij direct jouw voicemail krijgen! :S

Als ik het goed begrijp is dit slechts bij een select groepje contacten en niet bij iedereen? Je geeft een code aan die lijkt op het verwijderen van eventuele doorschakeling, maar kun je voor de zekerheid de code ##002# nog eens gebruiken? Dit is namelijk de correcte code om alle doorschakelingen te verwijderen. In ons systeem staat de voicemail in ieder geval goed ingesteld en aan. Wij bieden daarnaast ook alleen de voicemail aan, maar in het Engels is dit natuurlijk mailbox. Zou het kunnen dat de taal eerst op Engels stond, want ik zie dat je deze onlangs hebt aangepast naar Nederlands. Dit zou ook wel eens het mysterie op kunnen lossen! 🙂

Ik ben benieuwd naar jouw reactie! Laat ook even weten wat de verschillende boodschappen precies zijn die bellers ontvangen. Dan weten we wat beter waar we moeten zoeken!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Van Leeuwen,

Dat is inderdaad niet erg handig, als zij direct jouw voicemail krijgen! :S

Als ik het goed begrijp is dit slechts bij een select groepje contacten en niet bij iedereen? Je geeft een code aan die lijkt op het verwijderen van eventuele doorschakeling, maar kun je voor de zekerheid de code ##002# nog eens gebruiken? Dit is namelijk de correcte code om alle doorschakelingen te verwijderen. In ons systeem staat de voicemail in ieder geval goed ingesteld en aan. Wij bieden daarnaast ook alleen de voicemail aan, maar in het Engels is dit natuurlijk mailbox. Zou het kunnen dat de taal eerst op Engels stond, want ik zie dat je deze onlangs hebt aangepast naar Nederlands. Dit zou ook wel eens het mysterie op kunnen lossen! 🙂

Ik ben benieuwd naar jouw reactie! Laat ook even weten wat de verschillende boodschappen precies zijn die bellers ontvangen. Dan weten we wat beter waar we moeten zoeken!
Dank voor je reactie.

De code ##002# nog een keer ingevoerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

Bellers krijgen het volgende te horen: dit is de voicemail van etc. & u bent verbonden met de mailbox van etc.

Het merendeel van de oproepen krijg ik wel te zien. Van degenen die direct doorgeschakeld worden naar de voicemail, krijg ik geen gemiste oproep te zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Van Leeuwen,

Jij ook bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de tip van David niet heeft geholpen. Je geeft aan dat het hier om een groep gaat die direct wordt doorgeschakeld naar je voicemail. Weet je toevallig bij welke provider deze groep zit? Wellicht dat er daar iets mis gaat. Die informatie kan ik dan doorzetten naar onze technische specialisten.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! 😳
Provider is Vodafone. Alvast bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Van Leeuwen,

Geen dank hoor, daar zijn we natuurlijk voor!

Zoals Hajar al aangaf, wil ik dit graag doorzetten naar onze specialisten, maar ik zie dat er nog wat informatie mist waardoor zij het misschien niet goed kunnen onderzoeken. Ik zou nog graag van je willen weten:

- Een aantal data+tijdstippen waarbij dit fout is gegaan?
- Type toestel en software?
- Komt het probleem voor op meerdere locaties of bijvoorbeeld alleen op het adres dat bij ons bekend is?

Alvast hartstikke bedankt voor de info! Daarmee ga ik ervoor zorgen dat dit wordt uitgezocht!
Het aantal data en tijdstippen kan ik niet precies zeggen omdat ik geen melding krijg van de gemiste oproepen.

Neem aan dat de 2e vraagt gaat over mijn toestel. Samsung Galaxy S7, model: SM-G935F, software: Android 7.0 Baseband versie: G935FXXS2DRC3, Buildnummer: NRD90M.G935FXXS2DRC3

Het probleem komt naast het adres dat bij jullie bekent is ook op andere plaatsen voor.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Van Leeuwen,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik heb dit direct doorgezet naar onze specialisten, zij gaan dit zo spoedig mogelijk voor je oppakken! Houd er rekening mee dat als zij je proberen te bellen (bijvoorbeeld om te delen wat de oplossing is) dat dit met een afgeschermd nummer gebeurt.

Wat overigens ook nog handig is, is om een kruistest uit te voeren en het dan nog eens te testen. Je plaatst jouw simkaart dan in een ander toestel en vice versa. Op die manier weten we ook beter of het wellicht aan de simkaart of het toestel ligt. Als je dit nog zou kunnen testen, dan zou dat top zijn, dan geven we dat ook door aan onze technische afdeling! 🙂
Oké, wacht ik dat even af.

Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan (Samsung Galaxy A3 2015) en had hier ook weer hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +19
Top dat je dat nog even geprobeerd hebt! Ik heb dat ook meteen doorgegeven aan de technische afdeling, zodat zij nog exacter weten waar ze naar moeten kijken!

Reageer